środa, 15 lutego 2012

Wygrana od Makeupkamy :)

Cześć ! Wczoraj przed południem przydarzyła mi się świetna niespodzianka - przyszła do mnie paczka od Makeupkamy z wygraną , którą zdobyłam w jej pierwszym rozdaniu blogowym :) Bardzo się ucieszyłam i już szybko pokazuję wam co znajdowało się w środku ...


 * Bell Graffi Nails Set nr. 5
 * Essence pudrowy liner & cień do powiek I glam 
 * BeBeauty regenerujący balsam do ciała 
 * Joanna Naturia Peeling myjący z pomarańczą 
 * Essence Stay all day cień w kremie 03 Steel the show
 * Essence colour & go , 83 luxury secret 
 Oraz dodatkowo : Essence Essence colour & go 50 Irreplaceable i jedwab w płynie WAX :)


Kosmetyki kolorowe były zapakowane w całuśną kosmetyczkę :


 W kopercie znalazłam także kartkę - liścik :


Jeszcze raz dziękuję : *

13 komentarzy:

  1. jak miło :) a balsam do ciała już opakowaniem mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff jak się cieszę że doszło,kamień z serca:)
    Teraz nic innego tylko czekać na recenzję:D
    Buziak*

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw tylko pozazdroscic;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm same dobroci :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)
    Ja czekam na swoją wygraną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję;) super nagrody;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...