niedziela, 4 marca 2012

Alterra olejek - migdały i papaja

Cześć!
Dziś przedstawię wam olejek z założenia przeznaczony do masażu, ale przeze mnie (również przez wiele z was) wykorzystywany do olejowania włosów. Długo się zbierałam, aby go kupić i wypróbować go ale w końcu się przemogłam i nie żałuję 


 Produkt zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 100 ml. Jego cena to ok 14 zł , ja kupiłam za podajże 11,99 na promocji. Produkty Alterra dostępne są w Rossmanie. Po odkręceniu plastikowej nakrętki czuć bardzo przyjemny zapach olejku - w sumie ciężko mi określić, czy czuję w 100% papaję i migdały, ale na pewno fajnie się go wącha :))


Jak stosuję ten olejek na moje włosy? Niewielką ilość wylewam sobie na dłoń a następnie wcieram produkt w suche włosy. Przy pierwszych użyciach nosiłam olejek od 30 min do godziny. Jednak od jakiegoś czasu zaczęłam olejek stosować na noc. Rano normalnie myję włosy szamponem i jak zawsze suszę, prostuję itd. Czy widzę rezultaty? Już po pierwszych zastosowaniach widziałam, że moje włosy są w lepszej kondycji. Działanie olejku spowodowało, że są bardziej miękkie, miłe w dotyku i błyszczące.



Szczerze mogę polecić wam ten olejek. Osoby, które potrzebują odżywienia włosów i poprawy ich kondycji powinny być zadowolone. Dodam, że jest wydajny i dobrze rozprowadza się na włosach. Jeśli boicie się zostawić go od razu na noc (tak jak ja:)) możecie nosić w dzień przed myciem głowy.
 

18 komentarzy:

  1. Mam ten olejek i uwielbiam go, stosuję go właśnie na włosy i odkąd przeszłam na kurację bezsilikonową moje włosy wyglądają o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też nie, nadal nie dołożyli nowych opakowań po promocji kiedy wszystko wykupiono ;)

      Usuń
  3. ciege sie wacham nad nim :D Ale chyab sie skusze :)))) pozdraiwam i dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj go aplikowałam - a dziś moje włosy przepięknie błyszczą bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie nie waham, będzie mój przy najblizszych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam brzozę z pomarańczą cudny zapach szkoda, tylko że nie są z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas o nim myślę. Jak na razie olejuje włosy oliwką z Hipp naprzemiennie z olejkiem rycynowym i też widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony olejek:)
    Obecnie używam Khadi i czasem Vatikę ale dla mnie Alterra jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnostwo osb poleca te olejki - jak mi sie skonczy rycynowy to tez na pewno po nie siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam użyłam raz na włosy i powiem szczerzę że jest dobry ale lepsza jest oliwa z oliwek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdanie! ;)
    Wybiersz dowolną rzecz z sklepu Partnerssa! ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html#comment-form

    Pozdrawiamm, Aieaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam szczęścia do tych olejków. za każdym razem kiedy jestem w rossmanie to wszystkie są wyprzedane. ale będę dalej polować :)
    Zapraszam do rozdania: http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kochana:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem na Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko skończe olejek Alverde to na pewno kupię ten :)))
    PS Otagowałam Cię ;)
    http://arletaa91.blogspot.com/2012/03/tag-7-urodowych-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten olejek. Kładę na włosy już ponad 2 tygodnie i widze różnice.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...