sobota, 31 marca 2012

Manhattan - puder prasowany

Cześć!
Mimo zamieci śnieżnej za oknem (prima aprilis jest przecież jutro!), która skutecznie odciąga moją uwagę od wszystkiego co kilka minut , chcę wam pokazać bliżej puder, który kupiłam jakieś niecałe 3 tygodnie temu w Rossmanie. Jest to Manhattan - puder w kompakcie i wygląda on tak : 


 Jego numer to 1 - Naturelle. Chyba pierwszy raz spotkałam tak jasny puder drogeryjny. Cieszę się, że Manhattan wie, że są takie bladziochy jak ja :) Dla mnie to duży plus , bo nie lubię, gdy puder przyciemnia kolor podkładu - ten akurat jest wręcz dla mnie idealny.


 Jeśli chodzi o matowienie to jak najbardziej ten puder nam je zapewnia, i to na kilka godzin bez poprawek. Jednak jest jeden mały minus - przez kilka minut po nałożeniu trzeba poczekać, aż puder wtopi się ładnie z cerą, bo od razu po aplikacji wygląda dość mało naturalnie.


 Jak widzicie na zdjęciu w opakowaniu (w szufladce) jest aplikator - gąbeczka, która przyda nam się podczas wyjścia (nie musimy zabierać pędzla). Ogólnie samo opakowanie jest lekkie, plastikowe i schludne. 
Myślę, że puder będzie dobry dla cer suchych i normalnych (nie podkreśla suchych skórek). Nie wiem , jak w przypadku skóry tłustej , myślę, że ten puder również dobrze by się spisał. Ogólnie cieszę się z jego zakupu, jest wydajny, nie drogi i nie zapycha (bynajmniej mnie). Mam nadzieję, że jeśli go macie, to jesteście szczęśliwymi posiadaczkami :)

pozdrawiam : *

28 komentarzy:

  1. Siemka. Super blog. Ile kosztował ten puder z Mahattanu'u ? Jeżeli tylko znajdziesz czas, to wpadaj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztował. ok 20 zł, dokładnie nie pamiętam ;)

      Usuń
  2. Ładnie wygląda, lubię takie proste opakowania. Na plus też to, że jest dołączona gąbeczka a kolor właśnie taki jasny, idealny dla mnie ;) Może się skuszę, ale na razie mam kilka pudrów do wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również jestem bardzo blada i taki kolor naprawdę by mi się przydał :D może dodamy siebie do obserwowanych? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam Rimmel Stay Matte - ale nie wiedziałam że Manhattan ma coś podobnego:) podoba mi się ta szufladka:) ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam transparentny i bardzo ładnie matowił, jedynym jego minusem było to, że jak się nałożyło go trochę za dużo - to bielił. Ale fajny, bardzo drobny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny pomysł z tą szufladką na gąbeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam puder rimmel stay matte 001 i jest chyb ciut jaśniejszy. :) ale za to podkreśla skórki...

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię manhatana mialam fluid i kosystencja swietna byla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie bardzo jasny - w pierwszym momencie myślałam, że jest transparentny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zużyłam już kilka opakowań tego pudru, świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię pudry z Manhattanu :) w ogóle super firma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tego pudru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy jakoś nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam i polecam jest bardzo fajny. Daje jak dla mnei dobry mat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem okropnym bladziochem :D Właśnie moja koleżanka ma ten puder i mi go polecała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne.
    mam prośbę
    zagłosujesz na mnie nr 2 w kom i sondzie ..
    http://malgorzata-m.blogspot.com/
    z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;-)
    Posiadam ów puder, zakupiłam go dość trochę czasu temu mój odcień to Vanille 8 i też się ładnie spisuje przy jasnej karnacji... w sumie już zużyłam go na tyle, że widać denko. Dość ładnie wykańcza makijaż ... ale raczej go więcej nie kupię ze względu na to, że nie zachwycił mnie jakoś szczególnie, jest ok i tyle. Myślę że spokojnie można znaleźć nawet lepszy i tańszy nieco odpowiednik.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj w bladym towarzystwie ;D Ja zawsze mówię, że ktoś powinien wypuścić serię "córka młynarza" ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się być całkiem fajny, ale Ty go używasz na podkład? Nie wiesz jak by się sprawował sam, nałożony na "gołą" twarz? Skoro nie podkreśla skórek, to pewnie by był dla mnie dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używam go na podkład. Niestety nie wiem, jakby sprawował się na `gołą` twarz.

      Usuń
  22. Tym postem dałaś mi nadzieję, że znajdę puder, który nie sprawi, że moja blada cera będzie pomarańczowa/brązowa/czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...