czwartek, 22 marca 2012

Pytanie (przed)rozdaniowe :)

Cześć!
Planuję dla was moje pierwsze rozdanie! Miało być trochę wcześniej, ale dopiero teraz udało mi się to ogarnąć. Jednak przed jego ogłoszeniem chciałabym was zapytać o zdanie : jakiś miesiąc temu kupiłam bazę pod cienie&korektor z Essence - niestety nie sprawdziłam koloru w sklepie (nie było żadnego testera) i w domu po odkręceniu okazało się, że kolor jest dla mnie zbyt ciemny. Użyłam go tylko raz (sprawdzając kolor na ręku). Jeśli się zgodzicie, dołożę go do mojego rozdania , może którejś z was się przyda i kolor również podpasuje :>
A tak on wygląda : 

Czekam na wasze komentarze pod postem i pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. to z tej serii są kolory ? ja nie mam koloru na opakowaniu żadnych inf nic a pasuje hm ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie, jest tylko jeden odcień. I dla mnie okazał się trochę za ciemny :<

      Usuń
  2. kurcze szkoda ;< mój niemal wtapia się w skórę , ale przyznam, że dużo nie tracisz, trzyma cienie jako korektor też okej ale miesiąc i go nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że jak u Ciebie się nie sprawdził to z czystym sumieniem możesz dołozyć go do reszty nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że dołóż :) przecież jeśli tylko robiłaś swatch to przecież żaden problem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że dołóż do rozdania jeżeli ci nie pasuję,a jak ktoś się wymienia na używane kosmetyki... ja nie mam nic przeciwko takiej wymiance,ale używane kosmetyki to nie zbrodnia,czemu nie jak nam nie pasują... u kogoś innego mogą pasować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołóż :) czekamy na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej,no przecież tylko go raz użyłas,to nie zbrodnia,a moze ktoś inny będzie zadowolony;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...