piątek, 9 marca 2012

TAG 7 urodowych grzechów głównych!

Cześć!
Mam chwilę wolnego (w sumie nie mam , ale chcę mieć :)) aby coś tu naskrobać. A chodzi o TAG, który przywędrował do mnie od Arlety , której serdecznie dziękuję za pamięć .
 
Zasady:

 1.Odpowiedz na 7 pytań.
 2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
 3.Przekaż zabawę innym blogerkom.
 
1. Chciwość.
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?  
Najdroższe były perfumy DKNY. A jeśli chodzi o najtańsze to lakiery Miss Selene oraz maseczki do twarzy Perfecty, Avy itp.
 
 
2. Gniew.
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nie lubię samoopalaczy, z których nie korzystam i nie zamierzam. A uwielbiam perfumy (np. wspomniane DKNY czy Puma Flowing) oraz Carmex, który staram się mieć zawsze pod ręką.
 
3. Obżarstwo.
Jakie produkty Twoim zdaniem są najpyszniejsze?
Najpyszniejsze są żele pod prysznic! Uwielbiam je wąchać, wybierać w drogerii różne zapachy i potem się nimi zachwycać!
 

4. Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?  
Aktualnie jest to krem pod oczy. Może dlatego, że ten który posiadam jest kiepski i leży w kącie. Ale na pewno zainwestuję w nowy i się poprawię z systematycznością :)
 
 
5. Duma.
 Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie? 
Jest kilka takich produktów, ale myślę że tu wymienię tusz do rzęs (obecnie używam z Essence) oraz kolorowe pomadki, które bardzo lubię i dodają dużo uroku!
 
 
6. Pożądanie.
 Jakie atrybuty u płci przeciwnej uważasz za najatrakcyjniejsze?  
Przyznam, że trochę zaskoczyło mnie to pytanie :) Ja zwracam szczególną uwagę na oczy oraz na uśmiech!
 
7. Zazdrość.
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie? 
Ogólnie nie lubię dostawać kosmetyków w prezencie, chyba że od osób, które dobrze znają mój gust :)

Do dwóch ostatnich punktów nie dodałam zdjęć, bo ciężko mi było je sklasyfikować :)

Wiele dziewczyn już ten TAG przygotowało, więc ja zapraszam do zabawy te , które jeszcze go u siebie nie mają :)





14 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam samoopalacze,nie wyobrażam sobie chodzić z moją blado-trupią skórą:D
    ale każdy ma inne zdanie:)
    Fajnie że zrobiłaś ten Tag:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem mega bladziochem, typowa słowiańska karnacja, ale niestety do samoopalaczy przekonać się nie mogę, choć kiedyś próbowałam :)

      Usuń
  2. no to jest nas trzy bladzioszki :) a moim samoopalaczem jest upalne słoneczko w lato nad wodą, wsio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bez tuszu do rzęs z domu nie wychodzę ;) mogę nie mieć nic innego na twarzy, ale tusz musi być :D
    przy okazji chciałabym zaprosić Cię do udziału w konkursie, w którym rozlosuję aż 5 markowych szczotek do modelowania włosów. ;)
    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/03/rozpoczynamy-wielki-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie lubię samoopalaczy, strasznie plamią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo ładna , również masz ciekawego bloga więc obserwuje i zapraszam do mnie w wolnym czasie : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pomadki i tusz do rzęs. Bez tuszu nie ma wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pytanie nr 2 odpowiedziałabym dokładnie tak samo, Carmex ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, obserwuję! :)

    Zapraszam do siebie, liczę na rewanżyk :) :

    http://yoursbeautyland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. carmex to chyba ulubieniec nas wszystkich- jest cudowny! ;p

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...