niedziela, 18 marca 2012

Trochę słońca :)

Cześć! Dawno nie miałam tak dobrego humoru jak w ten weekend, a to dzięki pięknej pogodzie, i wysokiej temperaturze za oknem :) Dziś chciałabym wam pokazać mój Outfit z wczoraj - mam nadzieję, że się wam spodoba :)


 Na sobie mam płaszczyk z ubiegłego sezonu (Reserved) - bardzo go lubię, jest lekki i wygodny. Myślę, że przez tą wiosnę będzie mi służył. Jako szalik wybrałam jasno różowy w delikatne kwiaty od Cropp. Botki, które tu słabo widać kupiłam w lutym w Deichmannie.


Szarą sukienkę (h&m) pokazywałam wam w listopadzie, rzadko ją zakładam, ale bardzo lubię :)

udanej niedzieli :)

26 komentarzy:

  1. lubię takie klayczne outfity :)
    fajnie, że pogoda dopisuje - nareszcie mogłam wyciągnąć z szafy mój ulubiony beżowy trencz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :) lubię takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz , można wiedzieć ile masz wzrostu ? wyglądasz na wysoką ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 167, czyli nie tak dużo :)

      Usuń
    2. no coś ty , dałabym ci więcej ! ; )

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Ale nie jest Ci za ciepło? Ja od dwóch dni w krótkim rękawku biegam! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę było zbyt ciepło, ale na wieczór płaszczyk był niezbędny :) Poza tym chciałam wam pokazać całość :)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz! Właśnie poluję na taki płaszczyk :) A sukienkę na twoim miejscu nosiłabym chyba codziennie, bo śliczna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszczyk chwalę go ponieważ mam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka - uroczy basic. Fajnie można pobawić się w kompletowanie dodatków do niej :))

    cantaffordchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój prosty i klasyczny a jak fajnie się prezentuje :)

    Ja już dzisiaj latałam w katanie i było mi całkiem ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!a jaka figurka,boska:)
    Podoba mi się ta sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygladasz,ja mam o 10cm większy wzrost;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz:) Widać, że cieplutko było u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tą sukienkę już na którymś blogu z kolei i zaczynam wam zazdrościć, jest prosta ale taka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw, sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sukienka,zwyczajna a super się prezentuje.
      Serdecznie zapraszam na mojego bloga http://szeptymiasta.blogspot.com/

      Usuń
  15. to czesciej zakladaj bo bardzo ladnie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...