wtorek, 27 marca 2012

Zakupy marcowe

Cześć!
Dziś chciałabym wam pokazać rzeczy, które kupiłam w ostatnim miesiącu. Nie jest tego bardzo dużo, niektóre rzeczy miałam już wcześniej , a inne to zupełne nowości w moich kosmetyczkach :)


* mgiełka do ciała Avon o zapachu cytryny i bazylii 
* odżywka Garnier z olejkiem z avokado (już moje drugie opakowanie)
* Bourjois płyn micelarny (również drugie opakowanie)
* sól do kąpieli Naturia Joanna o zapachu mandarynkowym
* Floslek żel ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem - wiele dziewczyn go polecało, więc w końcu się na niego skusiłam ;)
* mydło siarkowe antybakteryjne - ciekawa jestem jego działania do strefy T


 * Wibo nr. 390
* Wibo nr. 394
* Wibo nr. 350 
* Essence Marble mania nr. 04 peaches


* puder kompaktowy w kamieniu Manhattan 01
* korektor stay all day Essence
* żelowy eyeliner Essence 02 (drugi jest w rozdaniu dla was) :)


To by było tyle na dziś, pozdrawiam : *

29 komentarzy:

  1. ale tu wiosennie:) fajne lakiery:) i nie widziałam jeszcze nigdzie soli do kąpieli z Joanny- gdzie kupiłaś? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lakiery a to mydło siarkowe mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tych rzeczy to miałam tylko płyn micelarny, świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO jakie lakierki;) musze sobie sprawic ten zel pod oczy Flos-Lek, jak mi sie obecny skonczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałaś może krem matujący "siarkowa moc"? słyszałam, że jest dobry ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego kremu, to mydełko to mój debiut z tą serią ;)

      Usuń
  6. fajne zakupy, płyn chce kupić,a le poczekam, aż się moje skończą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak spisuje sie ten puder w kompakcie.
    Z lakierow moja uwage zwrocil pomarancz z essence no boski ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełkę z Avonu i odżywkę Ganier baaardzo lubię, natomiast to, co micel z Bourjois zrobił z moją twarzą, to jest jakaś tragedia. Nigdy więcej po dziada nie sięgnę. Brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, to u mnie jak do tej pory do niczego złego się nie przyczynił, a używam go już dość długo ;o

      Usuń
  9. Trwały jest ten korektor z essence ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą odżywkę Garnier i płyn micelarny Bourjois, natomiast tego mydła siarkowego strasznie nie lubię, mega wysuszające jest, ale za to krem matujący z tej serii bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego wysuszenia się obawiam, ale mam zamiar stosować je tylko w strefie T. Zobaczymy, może da jakieś pozytywne rezultaty ;)

      Usuń
  11. śliczny ten lakier z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten lakier z essence ma genialny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki lakierów!
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli chodzi o lakiery wszystke sa cudne a jestem ciekawa bardzo tego pudru z manhatanu mialam kiedys podklad i byl wysmienity gdyby nie to ze kolor za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lakier z jasny róż z wibo mi się podoba,zrobisz zdjęcia na pazurkach?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju a mnie urzekł ten pomarańcz ostatni :) pięknyyy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej słyszę na blogach pozytywne opinie na temat lakierów do paznokci wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujesz się fotografią?
    polub mój fanpejdż, do wygrania darmowa sesja :)
    >więcej? Na blogu! zapraszam<

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory lakierów ;) Uwielbiam mgiełki do ciała z avonu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten pomarańcz z essence zawrócił mi w głowie, ale mam już podobny więc tylko sobie grzecznie popatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stay all Day to mój ukochany korektor! zawsze go używam,i mam już 2 opakowanko! naprawdę godny polecenia produkt za naprawdę małe pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą mgiełke do ciała! Towarzyszyła mi cały zeszły sezon letni i pewnie w tym roku znów do niego wróce...ale za jakaś chwilkę, jeszcze nie ta pora jak dla mnie ;-).
    Garnier'a tegoż używałam. Nic specjalnego nie robił no i jest testowany na zwierzakach, więc dwa minusy dla niego.
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...