czwartek, 1 marca 2012

Zakupy (również biedronkowe) :)

Cześć! Ostatnio nie dodaję tyle postów, ile bym chciała, ponieważ mam bardzo mało wolnego czasu, i jak na razie posty będą się pojawiały trochę rzadziej. Ale dziś muszę wam pokazać produkty, które ostatnio kupiłam. Odwiedziłam wczoraj także biedronkę, w której zaopatrzyłam się (jak na razie :)) w 3 rzeczy : 
 

* krem do stóp Eveline lekkie stopy - lubię produkty tej firmy z linii do stóp, dlatego też tutaj jest.
* lakier i pianka do włosów Taft - za dwa produkty - 15,99 więc cena kusząca :)
* Garnier odżywka do włosów z Avokado - drugie opakowanie, obecnie na promocji w Ross za piątaka!
* Tonik Nivea dla skóry wrażliwej i suchej - (dopiero teraz zauważyłam, że mi się tam na końcu schował) nowość u mnie, nigdy wcześniej nie miałam z nim do czynienia, a potrzebowałam toniku pilnie, bo skończył mi się Olay
* Carex antybakteryjne mydło - na pewno przyda się do samochodu i  do pracy
* Maseczki Ava - uwielbiam, kupuję je dość często, świetnie nawilżają przesuszoną skórę


 A teraz wspomniane wyżej produkty, które zakupiłam wczoraj w Biedronce :
* żel pod prysznic Nivea powerfruit relax o zapachu czarnych jagód
* żel pod prysznic Nivea z perełkami olejku o zapachu lilii wodnej 
* Lakier do paznokci Eveline nr. 570 (zdj poniżej)


To by było na tyle, pozdrawiam :*

23 komentarze:

  1. super zakupy, też chce kupić te żele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też skusiłam się na żel pod prysznic nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  3. relax z niveii mnie kusi niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą odżywkę Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. po szamponie garniera wlasnie z tej serii mialam tak niesamowicie tluste wlosy ze sie tego w ogole splukac nie dalo :| ale odzywka licze ze bedzie lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest bardzo fajna, u mnie nie przetłuściła włosów ale nawilżyła je i ten efekt bardzo mi się spodobał.. no i zapach :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się zdecydować, oba pachną ładnie, musisz skoczyć do biedronki i powąchać je :)

      Usuń
  7. ładny kolor lakieru, koniecznie pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z tego odkażacza do rąk nie korzystam; stoi sobie smętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest jedynym kosmetycznym, który czytam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. aż zajrzę do rossmanna zobaczyc, czy są u nas te odżywki z garniera za piątaka ;o jeśli tak to bardzo się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. będę polować na ten żel Nivea z lilią :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałabym kupić te żale pod prysznic, na razie skusiłam się tylko na maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też odwiedziłam biedronkę wczoraj:) Jednak kupiłam tylko lakier i płatki:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Żele pod prysznic,lakier bardzo mnie ciekawią:)

    Nie lubię taft,u mnie się nie sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez własnie zastanawiałam się nad tym szarym/białym kolorem, ale uznałam, ze skoro noszę ją do szkoły i cioram tam po wszystkich podłogach to lepiej wziąc czarną ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Te żele na pewno cudownie pachnąą! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kolor tego lakieru z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :* a zakupy widze udane :) zele sie ciekawie prezentuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. taft w rossmanie kosztuje z 13 zl wiec niezl interes zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zele nivea swietnie nawilzaja skore ;) o zapachach nie wspomne ;)
    trzeba odwiedzic biedronke ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...