piątek, 27 kwietnia 2012

Kilka dodatków :)

Cześć! W końcu doszedł do nas gorący front - niestety ja na razie nie mogę z niego korzystać - weekend spędzam w szkole :< 
Ale dziś chciałabym wam pokazać dodatki, jakie kupiłam w ostatnim czasie - mam nadzieję, że się wam spodobają :)


Czarny kot kupiony w Croppie za 24,99 - bardzo go lubię
 i fajnie wygląda do gładkich koszulek, bluzek itp :)


Bransoletka kupiona w housie (wyrzuciłam niestety tą `metkę` i paragon, nie pamiętam ceny).
 Bardzo lubię połączenie granatu i złota :)



 Czarny portfel, który kupiłam za połowę ceny czyli 19,99 w Croppie.


Nie byłabym sobą, gdybym na nowy sezon nie kupiła okularów przeciwsłonecznych. 
Te pochodzą z h&m :)


Mam nadzieję, że taki post również znajdzie wasze uznanie,
może znajdziecie inspiracje dla siebie. 
pozdrawiam ; *

19 komentarzy:

  1. wszystko mi się podoba:) wiosna jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale naszyjnik , okulary ♥ cudowne :D

    portfelik bardzo fajny a bransoletka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kot i portfel bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla tych co uwielbiają koteczki naszyjnik na pewno się spodoba. Okulary również fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez potrzebuje nowy portfel , mój już ledwie sie trzyma !
    Za to ten z Croppa bardzo ciekawy i cenka przyzwoita ;-) ciekawe czy i u mnie bedą przeceny - dawno nie zaglądałam - czas nadrobić straty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kotek jest super;)







    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję;) może i Ty masz ochotę obserwować mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnutkie zakupy:) też czaiłam się na tego kociaka :) fajniy blog dodaje do obs pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne dodatki. :) bransoletka mnie zaciekawiła, czekam na jakąś fotkę na ręce, aby zobaczyć ją z przodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W housie mają bardzo fajną i tanią biżuterię. Niestety wszystko co tam kupiłam mi się ''popsuło''. Mimo, że podoba mi się tam wiele biżuteryjnych rzeczy jestem nieco zniechęcona.

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kocie <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...