wtorek, 24 kwietnia 2012

Mój nowy kosmetyczny organizer ;)

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać mój nowy kosmetyczny organizer, który kupiłam niedawno w Rossmannie. Jest on plastikowy, dość  prosty i fajnie wygląda na półce ;)


 Wiem, że nie we wszystkich Rossmannach można je dostać - ja swój kupiłam w łódzkiej Manufakturze. Nie pamiętam dokładnie ceny, ale było to coś pomiędzy 42 a 45 zł.


Jak widzicie na zdjęciach poupychałam w nim pomadki, błyszczyki, kredki, tusze, eyelinery, podkłady, cienie , róże itp ;) Całkiem sporo się zmieściło, jednak reszta i tak jest w szufladach lub kosmetyczkach;)


Jak wam podoba się taki organizer ?
pozdrawiam ; )

22 komentarze:

  1. fajny jest :) byłam ostatnio w Rossmannie i widziałam pojemniki na płatki kosmetyczne, na patyczki i na pędzle. tego niestety nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Estetycznie to wygląda. ;) Lubię takie organizery. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam w R takie są:) bardzo ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny organizer. faktycznie, nie mogę go znaleźć u siebie w Ross, aczkolwiek nie żałuję, ponieważ i tak noszę kosmetyki ze sobą gdy malujemy, wiec mam zawsze wszystko przy sobie :)
    Pozdrawiam!

    P.S. Mam nadzieję, że u mnie bloker nie podrażni skóry, chociaż mam z tym nie lada problem prawie zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. cena kosmiczna, ale bajer niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, ja swoich zbiorów nie mogę zbytnio ogarnąć, w żaden sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny :) idealny na kosmetyki które się używa codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie jedynie mógłby być większy. Moja kolorówka by sie nie zmieściła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety też się nie mieści, ale to, co używam na co dzień tak ;)

      Usuń
  9. jest swiety :D !!! po uzupelnieiu go wyglada w ogole rewelacyjie:D aczkolwiek tanie to nie jest jesli chodzi o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna rzecz:) u mnie czegoś takiego nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, muszę się za nim rozglądnąć :) moja kolorówka by się tam zmieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaa właśnie coś takiego poszukuję,byłam ostatnio w rossmanie i niestety nie widziałam tego cuda://

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, że ja go wcześniej nie widziałam. Straszna mi narobiłaś na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, świetny! W moim Rossmannie chyba go nie ma, poza tym trochę za drogo jak dla mnie za kawałek plastiku. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo taki organizer to bardzoi przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny !! u mnie takiego nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, na pewno bardzo pożyteczny. Od razu rzuca się w oczy carmex :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...