poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nowe zamówienie z Paatal

Mam chwilę czasu, aby w końcu się zebrać i pokazać wam kilka rzeczy, jakie ostatnimi czasy zamówiłam na paatal. Mimo, że nie grzeszą dużą ilością produktów na stronie, lubię robić u nich zakupy i zawsze coś dla siebie znajdę.


 * błyszczyk Maybelline Superstay w kolorze Satin Glow 605
* lakier S.Hansen Dive Deeper 
* paletka cieni do powiek N.Y.C. Bryant Park
* naturalny olej kokosowy 
* paletka cieni Sleek PPQ
 * Carmex wiśniowy

 Błyszczyk Maybelline 605


 
 paleta cieni N.Y.C.

paleta cieni Sleek


Oczywiście nowa paletka Sleek wywołała u mnie największy uśmiech i już nie mogę się doczekać , jak ją wypróbuję :)

17 komentarzy:

  1. ciekawa paletka N.Y.C :) i carmex wiśniowy - mój ulubiony chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie mało rzeczy mają ale fajne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta paletka Slekk :)
    Ile kosztował Cię olejek kokosowy?
    Zastanawiam się czy różni się on składowo od tego z mazideł. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek kokosowy kosztuje 7,99 zł (bez kosztów przesyłki) :)

      Usuń
  4. Paletka jest cudowna :) A na tej stronie są jakieś tańsze kosmetyki, że tam kupujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, niektóre tak :)
      http://www.paatal.pl/http://www.paatal.pl/ <- link do strony, możesz sobie przejrzeć i porównać :)

      Usuń
  5. Lakier i paletka N.Y.C fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zakupy :) szczególnie paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się:) ja jeszcze niczego u nich nie zamawiałam..

    OdpowiedzUsuń
  8. carmex wiśniowy jest najlepszy z tych zapachowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka zarąbista, super kolory :)
    A carmexa mam wiśniowego i truskawkowego i wiśniowy zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zeswatchujesz tę paletkę z NYC? ")

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...