środa, 18 kwietnia 2012

Paletka Inglot

W końcu mogę się pochwalić nową paletką Inglota , w której znajdziemy 3 (matowe) cienie oraz róż:) Nawet długo nie zastanawiałam się nad wyborem kolorów - po prostu wybrałam te, które lubię używać do codziennych makijaży. 




 Numery cieni to : 353, 337 oraz 327. Numer różu to 84.


  Wszystkie cienie są matowe, na czym mi zależało przy ich doborze. Najjaśniejszy cień wykorzystuję pod łuk brwiowy oraz w wewnętrzne kąciki oka, a pozostałe dwa do cieniowania:)


Z różu jestem również zadowolona, chociaż bałam się, że będzie zbyt pomarańczowy. Jednak uczę się nim malować i jest ok, wygląda naturalnie :)


pozdrawiam ; *

24 komentarze:

  1. To teraz czekam z niecierpliwością na jakiś makijaż itp. z paletką w roli głownej, bardzo zainteresował mnie róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki ;) Właśnie, ja również czekam na makijaż wykonany tą paletką ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne odcienie <3 Do dzienniaków zestaw gotowy ;) Kochana, ile dałaś za tę paletkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. róż jest piękny :) uwielbiam róże z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna róż jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka,czekamy na makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem to paletka idealna jeśli chodzi o dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne te brązy, a róż? rewelacja! jak dla mnie moglby byc nawet mocniej wpadający w pomarancz - pychotka do opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o fajna paletka, ciekawe kolory, czekam na makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie skomponowana paletka. Wygląda na praktyczną i taką, którą będziesz często używała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny ten najciemniejszy brązik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuu piękna. :) taki zestaw by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna paletka:) Moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odcienie , poprostu idealne ! róż wygląda mega kusząco !

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie kupowałam w Inglocie ale ta paleta na prawdę zachęca. Chyba się tam wybiorę. Zapraszam do mnie na mały konkurs

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paletka ;) aż wstyd sie przyznac, ale nigdy nie robiłam zakupów w inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham ta firme:)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny róż do policzków, mogę wiedzieć ile Cię kosztowała ta paletka ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolory :) Wszystkie bardzo moje!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...