czwartek, 12 kwietnia 2012

TAG: Kosmetyk Idealny

Cześć ! Dziś przychodzę do was z TAGiem .... 
 


1. Napisz kto Cię oTAGował i zamieść zasady zabawy.
2. Zamieść banner TAGu i wybierz jeden kosmetyk (może to być kolorówka jak i pielęgnacja), 
    którego używasz już długo i nie zamienisz na nic innego.
3. Wklej zdjęcie wybranego kosmetyku.
4. Uzasadnij swój wybór (krótką recenzją możesz zachęcić wiele osób, by również go wypróbowały).
5. Zaproś do zabawy cztery bloggerki.

OTAGowała mnie moja imienniczka - kim , za co dziękuję :)

Jeśli chodzi o samą nazwę kosmetyku idealnego - dla mnie taki nie istnieje. Są dobre kosmetyki, które nam mogą długo służyć, które dobrze współgrają z naszą cerą i spełniają nasze oczekiwania. Jednak zawsze może trafić się coś, do czego możemy się przyczepić.

Po dłuższym zastanowieniu nad kosmetykiem, który mogę wam szczerze polecić i przedstawić jest krem do twarzy Iwostin : 
 

 Już dwa razy wspominałam o tym kremie w moich postach (jako nowość i w codziennej pielęgnacji twarzy). Mam go dość długo, dlatego też myślę, że mogę podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na jego temat.
Moim zdaniem dobry krem (nawilżający) do twarzy do podstawa. Długo czasu minęło, abym zrozumiała, że nawilżenie naszej skóry jest bardzo ważne :) Cieszę się, że ten krem wpadł w moje ręce.
Jego dużym plusem jest to że nie uczula i nie powoduje dziwnych niespodzianek po zastosowaniu (co czasem mi się zdarzało w innymi). Świetnie spisuje się pod makijaż. Nie powoduje szybszego świecenia się skóry, niż zwykle.  Jest wydajny, mam go kilka miesięcy i nadal sporo w tubce. Jest bezzapachowy i nie zawiera barwników.


Czy walczy z jakimiś niedoskonałościami? Raczej nie. To krem do codziennej pielęgnacji - jak dla mnie - skóry wrażliwej , suchej i normalnej. Nie wiem, jakby sprawdził się przy bardzo tłustej skórze. Myślę jednak, że to dobry , apteczny (i polski) produkt , w który warto zainwestować.

 pozdrawiam ; **

8 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć,może kiedyś się na niego skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam do codziennej pielęgnacji lekki krem nawilżający Under Twenty z serii Pro hydra. Sprawuje się tak samo jak ten Iwostin co opisałaś, a jest tańszy :) Polecam, warto wypróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam prduktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co kończe moją emulsję nawilżającą z Olay, ale taki kremik przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie mialam tego kremiku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam nic z tej firmy, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałąm go, dość fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...