wtorek, 1 maja 2012

11 Questions TAG

Cześć! 
 Dziś 1 maja, słońce pięknie świeci, a ja za godzinkę uciekam na działkę (oczywiście z filtrem!). Kilka dni temu oTAGowała mnie wewnetrzna , której dziękuję i już za chwilę postaram się odpowiedzieć na jej pytania : )


Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane. 

PYTANIA : 

1. Skąd pomysł na blogowanie ?
Pomysł na blogowanie zaczął mi chodzić po głowie podczas oglądania filmików na YT m.in. Ciasteczko25, Nieesi25, Zmalowanej, 1kasias, Szusz itd. Stwierdziłam, że raczej filmików nagrywać nie będę, ale umieszczać zdjęcia na blogu i posty - owszem. 

2. Co cię napędza do blogowania ?
Inne bloggerki i komentarze pod moimi postami. Dużo radości sprawia mi to, że moje posty znajdują wasze uznanie :)

3. Czy jesteś rozrzutna ?
Bywam. Staram się nie wyrzucać pieniędzy w błoto, jednak czasem lubię je wydać na swoje przyjemności.

4. Miałaś jakaś bolesną, lub śmieszną wpadkę z z jakimś kosmetykiem ?
Tak, zdarzyło się kiedyś, że po użyciu różu do policzków po 2-3 dniach wyskoczyły mi małe krostki, a skóra była podrażniona. Nie pamiętam niestety nazwy, bo było to dość dawno temu :)

5. Co sądzisz o takim gadżecie jak szczotka Tangle Teezer ?
Dla mnie ok, nigdy nie miałam, chociaż korciło mnie, aby kupić. Na razie sobie radzę bez niej, jednak uważam za fajny gadżet.

6. Czy uważasz, że przyjaźń jest na zawsze,czy jednak z przyczyn niewyjaśnionych ona się rozpada ?
Moje życiowe doświadczenie pokazało, że przyjaźnie mogą się rozpaść z dnia na dzień, albo też przez kilka miesięcy. Tak się dzieje, i czasem nie mamy na to wpływu. 

7.  Jak znosisz rozłąkę z p. chłopakiem, przyjaciółka, rodziną ?
Jeśli jest to krótka rozłąka - ok. Jeśli dłuższa - bywa ciężko.

8. Jakie jest twoje marzenie, takie do którego masz dosyć blisko, które możesz spełnić.
Może to nie są marzenia, ale jakieś cele - np. chcę skończyć mój kierunek studiów :)

9. Co sądzisz o takim blogowaniu ? cy jest ono sposobem na pochwalenie sie, jakich to się kosmetyków nie ma i na wykreowanie nowe, innej siebie 
Każdy ma do tego indywidualne podejście. Czy chwalenie się ? Ja tego tak nie odbieram. Cieszę się, że powstało (i nadal się rozrasta) takie środowisko , w którym możemy pisać o tym, o czym lubimy - czyli o kosmetykach , o naszych babskich sprawach. Dzięki blogowi już sporo się nauczyłam, dużo czytam postów i wyciągam dla siebie wnioski. 

10. Jakie sa twoje 3 najważniejsze cele życiowe ?
 Jeden już podałam w punkcie 8, resztę  zostawiam dla siebie :)

11.  Czy idziesz zgodnie z zasadą : drogie, nie znaczy dobre ?
Już kilka razy przejechałam się na droższych kosmetykach (jak i na tych tańszych). Kosmetyki staram się dobierać indywidualnie, przy czym oczywiście  staram się patrzeć na tańsze zamienniki, i bardzo je lubię:)

 

3 komentarze:

  1. ale zawsze lepsze dwa dni niż nic ;)
    i i tak pewnie wypoczęłaś przez ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.olympic station cycles.God Bless You..
    olympic park cycles

    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...