poniedziałek, 14 maja 2012

Lustereczko powiedz przecie ...

Czyli moje nowe lustro, w którym codziennie widzę swoje odbicie i które służy mi od rana :) Kupiłam je w Castoramie za ok. 35 zł kilka dni temu, i bardzo się cieszę , ponieważ podobne można kupić w Rossmannie za ... 54 zł. Więc myślę, że to dobry zakup :)


 Jak widać na zdjęciu poniżej lustro ma bardzo pokręconą nóżkę :) Są wersje bez niej - proste, ale mnie ta urzekła.



 

Przepraszam , że moje posty ostatnio pojawiają się rzadziej, ale mam sporo na głowie i tak niestety wychodzi. Ale obiecuję poprawę, a szczególnie po sesji letniej :)

pozdrawiam xoxo

15 komentarzy:

  1. Aż nabrałam ochoty na nowe lustro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ta nóżka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na WIOSENNE ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz fajne lustereczko !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam podobne w IKEI za chyba 20zl:)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie szukam fajnego lusterka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez musze kupić sobie nowe lusterko :) Najlepiej duuuuże :D a to jest bardzo fajnie, właśnie ta nóżka dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj takie by mi się przydało:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lusterko to istna zmora ,gdy cera przeżywa gorsze dni ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lusterko to istna zmora,w ''gorsze dni'' cery ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...