wtorek, 15 maja 2012

Nowy zapach Lovely Garden

Cześć! Rzadko pokazuję moje zapachowe flakoniki, jednak dziś nadszedł taki dzień, w którym chciałabym wam przedstawić mój nowy nabytek sprzed kilku dni. Jest to woda toaletowa Lovely Garden od Oriflame, którą zamówiłam niedawno , a w miniony czwartek już mogłam ją sobie wąchać :)


 Od producenta :
Odkryj zachwycający zapach wody toaletowej Lovely Garden. Wyraźne nuty rabarbaru wirują w tańcu z soczystymi zielonymi nutami i akordami ciepłego mleka. Następnie ujawniają się łagodne tony waniliowej orchidei, które zaprowadzą Cię prosto do ogrodu pełnego tajemnic.


 Zapach jest bardzo ładny, chociaż trudny do opisania. Nie wyczuwam w nim (całe szczęście) wyżej wymienionego mleka :) Kupiłam go z myślą , że będzie fajny na wiosnę i lato, i myślę że się sprawdzi w tej roli. Nie jest duszący, idealny na dzień.


A jakie są wasze ulubione zapachy na letnie miesiące?
pozdrawiam : *

8 komentarzy:

  1. woo buteleczka piękna ;) musza być cudne- ja to ciągle zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda, na pewno ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie poszukiwania zapachu na lato, ale jakoś ciężko mi to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się fajny ;) Ja njbardziej lubię cytrusowe lub kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zapach, ale jak dla mnie, niestety w ogóle nie trwały :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...