piątek, 18 maja 2012

Paletka N.Y.C.

Cześć! Niedawno jedna z was napisała do mnie, abym pokazała bliżej paletkę N.Y.C. , którą zamówiłam jakiś czas temu na paatal. Przyznam , że makijaż przy jej pomocy wykonałam kilka razy, i jak na razie spisuje się dobrze. 


 Paletka jest przeznaczona do makijażu oczu niebieskich (których jestem posiadaczką). Jednak myślę, że nie tylko niebieskookie dziewczyny mogłyby z niej korzystać ;)


 Tutaj pokazuje wam kolorki - są dość dobrze napigmentowane , i ładnie prezentują się na oku. Trzeba tylko trochę uważać przy ich aplikacji - lubią delikatnie się z początku osypywać. Potem jednak wszystko jest ok.


 Na zdjęciu poniżej są dwie jak gdyby bazy - jedna w kolorze naturalnym , druga - lekko perłowa. Ja z perłowej nie korzystałam (obydwie mają zbliżoną, kremową konsystencję). Natomiast zazwyczaj lądowała na powiece nude - nie jest idealna, trochę trzeba się nagimnastykować, aby równo ją rozprowadzić - jednak cienie wyglądają na oku lepiej niż bez użycia tej bazy.


Paletkę jak na razie uważam za ok, jednak bez ochów i achów :) Jak wiecie jestem maniakiem Sleeka (tak, widziałam już dwie nowe paletki!) i od niedawna mojej `codziennej` z Inglota :)

10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...