piątek, 4 maja 2012

Zakupy !

Cześć! Dziś pokażę wam produkty, które wpadły w moje ręce w kwietniu. Jest kilka (jak zawsze) nowości, ale również są produkty, które się u mnie sprawdziły i postanowiłam je po raz kolejny kupić.


*  Zestaw La Roche-Posay - żel do mycia twarzy Effaclar (moje drugie opakowanie) oraz krem do twarzy Ellaclar Duo. Jak wiecie, miałam już Effaclar K, teraz postanowiłam wypróbować ten.
* żel pod prysznic Rossmann - pachnie winogronami, jednak bardzo kiepsko się pieni.
* Bioderma krem do twarzy Sensibio AR - kupiłam go na promocji w Superpharm 
* Vichy antyperspirant w kulce - mój ulubiony, chyba już 3 albo 4 opakowanie. 
* Perfecta maseczka do twarzy - z kwasami AHA i sokiem aloesowym
* Biovax - maseczka do włosów farbowanych w saszetce


 Lakiery do paznokci :

* Golden Rose Paris nr. 115
* Eveline - maksymalny wzrost paznokci
* Golden Rose Care + Strong nr. 202 
* Vipera El Canto, nr. 104

Wszystkie zdążyłam już pokochać! :)


 * Eveline Mascara Big Volume Lash


* Revlon ColorStay do cery tłustej i mieszanej 150 Buff - uwielbiam ten podkład, choć na gorące dni szukam czegoś lżejszego.
* Oriflame Wonder Lash - mascara - moja ulubiona :)

A wy co upolowałyście w kwietniu ?
pozdrawiam  :*

32 komentarze:

  1. Też mam z Ziaji ten krem ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie od dawna krem Effacral.. lakiery mają fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiekszosc kosmetykow z pielegnacji ktore przedstawilas rowniez lubie i uzywam. Kuleczka z vichy jest genialna i choc jestem w polowie swojej pierwszej to i tak wiem ze kupie kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tu sobie robię odwyk kosmetyczny, a tu co rusz, kolejna pokazuje zakupy na blogu :P ech... ile ja muszę się na cierpieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam żel Effaclar - używam teraz 3 opakowania;)
    a Effaclar Duo też jest super, ale radzę robić kurację jesienią/zimą, albo używać wysokich filtrów.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej przypadły mi w oko lakierki:))
    ten miętusik jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wondera też kocham bardzo :)

    a lakier GR Paris jest boski wow ♥

    pokaż na rzęskach maskarę Big Lash :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio mnie kusila ta maskara z oriflame chyba sie na nia skuszę swietne zakupy :)! pozdraiwam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. no no super zakupy, ciekawa jestem vichy

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, jestem ciekawa vichy

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic z tych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tusz z Eveline i jest fajny,fajne zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. W kwietniu upolowałam kilka fajnych perełek, ale i też znalazły się buble niestety.

    Zadowolona jesteś z żelu i kremu Effaclar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żelu tak - to moje drugie opakowanie, i bardzo dobrze mi się z nim współpracuje. Co do kremu Effaclar Duo - jeszcze nie używałam. :)

      Usuń
  14. śliczny jest ten miętowy lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolory lakierów;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. też zakupiłam ten krem z Biodermy, jest całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory lakierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w kwietniu polowalam na ponad 1500 zl, wiec nawet nie bede wymieniac. (jak nie wiecej).

    Ja mam Revlon Colorstay, ten sam odcien co Ty i przyprawia mnie o bol glowy :( strasznie musze sie nameczyc, zeby go dobrze rozprowadzic...

    Ja duzo dobrego slyszlam o Effeclar i rozmyslam czy go nie kupic... ale na razie mam co uzywac, wiec podaruje sobie.

    Vichy tez sie u mnie nie sprawdzil (jakies 4-5 lat temu...) i jakos sie zniechecilam.

    Pozdrawiam :)

    Fajne kolory lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. odżywka z eveline jest super, używam ją jako bazę pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też zaczęłam używać ją jako bazę i spisuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie kulka z Vichy, wszyscy ją polecają :)
    Można wiedzieć jaka cena? albo po ile chodzi na promocji? bo domyślam się, że kupowana w SuperPharm :).

    Dodaję do obserwowanych bo już od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na promocji w Superpharm kosztuje 20-kilka zł :) Dla mnie jest świetna, i warta tej ceny :)

      dziękuję i bardzo mi miło ;)

      Usuń
  22. lovely blog!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy i ostatni lakier mają śliczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zakupy rzeczywiście udane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O WIDZĘ,ŻE KUPIŁAŚ KILKA MOICH ULUBIEŃCÓW :) ZAPRASZAM DO SIEBIE NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mam w planach zakup żelu z Effaclar, nigdy go nie używałam, ale czytałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  27. To poszalałaś :-) Dużo rzeczy lubię - żel z Effaclar, podkład Revlon, tusz z Ori, lakiery GR :-)

    Jestem ciekawa tego miętuska z Vipery :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...