czwartek, 14 czerwca 2012

Limitka Essence

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać 3 nowe produkty z limitki Essence - A NEW LEAGUE, która jest obecnie dostępna w drogeriach Rossmann. Ogólnie oprócz tego, co kupiłam nic nie zachwyciło mnie na tyle, aby znalazło się dodatkowo w moim koszyku (na lakiery nawet nie spojrzałam - mój zbiór zbyt bardzo się ostatnio powiększył). 


* puder brązujący 
* Eyeliner w pisaku w kolorze czarnym
* kolorowe gumki do włosów 


PS. Muszę się wam przyznać, że jutro skończę 21 lat - `oczko` .
 Jak ten czas szybko leci ... :)

Pozdrawiam ; *

19 komentarzy:

  1. zdaj relację z eyelinera, jak dotąd nigdy nie miałam w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - to mój pierwszy , mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

      Usuń
  2. Też kupiłam ten puder brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę wszyscy zaopatrują się w limitowankę :) a tak przy okazji to sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego ;)
    ja z limitowanki mam bronzer i jeden cień w kremie, a kusi mnie reszta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie zakupiłam ten puder brązujący:))
    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ztej limitki jakoś nic nie skusiło.

    Wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje oczko w październiku. ;))

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...