wtorek, 5 czerwca 2012

Ulubieńcy maja

Cześć! Chyba pobiłam swój rekord w mojej nieobecności na blogu. Jak wiecie, panuje teraz dość intensywny dla studentów okres , a w połączeniu z pracą nie mam za wiele czasu na cokolwiek. Mam nadzieję, że rozumiecie, i jak nastanie (niebawem) spokojniejszy okres powrócę do bloga w pełnej gotowości :)

A dziś chciałabym wam pokazać kosmetyki, po które najczęściej sięgałam w maju :)


* paletka Inglot - mam ją od kwietnia i towarzyszy mi niemal codziennie
* Cien Catrice (zdj poniżej) nr 410 - słynny `kameleon` , któremu i Ja uległam w maju i który bardzo mile mnie zaskoczył
* pomadka Oriflame - jedna z moich ulubionych, fajnie nawilża usta i daje naturalny efekt
* pomadka Avon Pink Sunrise - lubię ją przede wszystkim za kolor
* Lovely Garden Oriflame - zapach, który ostatnio używam najczęściej, i chyba zostanie ze mną na dłużej
* puder kompaktowy w kamieniu Manhattan - pisałam o nim recenzję, nadal jest numerem 1 w mojej kosmetyczce 
* Krem do twarzy Bioderma Sensibio AR - używam go na noc, ponieważ skóra po nim się niestety świeci, jednak fajnie odżywia i nawilża , a przy tym nie zapycha.



Chcę wam pokazać także lakiery , które najczęściej gościły na moich paznokciach :
* Miss Sporty nr. 343
* odzywka Eveline maksymalny wzrost paznokci (świetna jako top coat!)
* Wibo Express growth nr. 410
* Golden Rose Paris nr. 115


pozdrawiam ; *

11 komentarzy:

  1. puder i krem - chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier z Miss Sporty podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  3. cień z catrice uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szmineczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny odcień Golden Rose Paris nr. 115

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten lakier Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier Golden Rose jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  8. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    cheap bikes

    OdpowiedzUsuń
  9. z golden rose sa swietne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten puder z Manhattanu, bo szukam czegoś fajnego ;).
    Również przypadły mi do gustu lakiery z Wibo z serii Express Growth. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Avon i Ori mają fajne szminki, dawno nic stamtąd nie miałam...;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...