wtorek, 19 czerwca 2012

Współpraca z Fennel

Cześć! W ubiegły piątek otrzymałam dwa produkty do testowania od firmy Fennel. Dawno nie nawiązywałam nowych współprac, a ta była już od dawna `planowana` :) Bardzo się cieszę, że mam okazję wypróbować jogurty do ciała (zdjęcia poniżej) tej firmy, ponieważ słyszałam o nich dobre opinie i mam nadzieję, że moja nie będzie inna.


Każde opakowanie posiada w sobie 300 g produktu. Ja otrzymałam w dwóch odsłonach zapachowych :
* o zapachu lodów truskawkowych
* o zapachu kremowego ciastka z kokosem
( zapachy mogłam wybrać sama, z dostępnych na stronie internetowej)



Czy miałyście już okazję testować produkty firmy Fennel ?
pozdrawiam ; *


P.S. To już 100 post na moim blogu! :)

28 komentarzy:

  1. ależ one muszą fantastycznie pachnieć ;)
    gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kończę lody truskawkowe i inne produkty tej marki, jak dla mnie średniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łojejkuu <3
    ale świetnee :))
    gratki współpracy =]
    pachnącego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty się podziewasz kochana:D
    Jogurty do ciała jak to apetycznie brzmi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak najczęściej tu zaglądać (ale niestety szkoła+praca), a po sesji mam zamiar dodawać częściej posty i odwiedzać blogi ;)

      Usuń
  5. Jogurty do ciała:) Mniam mniam aż ślinka mi poleciała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby więcej takich postów ;* / o jogurtach do ciała nie słyszałam z chęcią wypróbuje, spotykalam masła balsamy i jedwab do ciała. juz nie moge sie doczekac jutrzejszych zakupów. ;) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaaaam, ale apetycznie wyglądają ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, moja też dawno była planowana jeszcze w kwietniu, mieli jakieś problemy, może do mnie tez w końcu dojdzie, oby;(
    a jak nie to nie trudno się mówi...

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mi slinka cieknie na sama myśl o tych zapachu tych kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale muszą obłędnie pachniec :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie testowałam :) ale wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy i 100.posta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze nie znam tej firmy, ale balsamy wyglądają apetycznie:) Aż zazdroszczę:) Testuj tetsuj i podziel się z nami opinią:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja koleżanka bierze udział w wyborach miss. Pomóżmy jej! Klikajmy "Lubię To" i udostępniajmy zdjęcia. Niech ta dziewczyna wygra!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=294882820607914&set=a.294882543941275.64032.262360410526822&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze styczności z produktami tej firmy, ale z pewnością genialnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też jeszcze nie miałam okazji próbować produktów fennela, jak się sprawują? no i gratuluję jubileuszowego postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jeśli je trochę dłużej potestuję, to na pewno dam znać w oddzielnym poście ;)

      Usuń
  17. zazdroszczę współpracy, słyszałam wiele dobrego o tych masełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja juz czekam od nich na paczke od 3-4 miesiecy i nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje współpracy !! Ciekawią mnie ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. super ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ale te smaki mnie baaaaardzo zachęcają i chętnie wypróbuje...lecę na stronkę Fennel zobaczyć jakie smaki jeszcze maja...
    Zyskujesz nową obserwatorkę! super tu u Ciebie:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...