czwartek, 23 sierpnia 2012

Dwie nowości i bordo : )

Cześć! Nie dawno miałam okazję być w Douglasie , w którym zaopatrzyłam się w dwa produkty, które pierwszy raz mam okazję używać i które wykorzystuje codziennie od kilkunastu dni.

Pierwszy produktem jest tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes extra black. Odkąd go używam współpracuje mi się z nim bardzo dobrze - nie osypuje się, rozdziela rzęsy nie klejąc ich, pogrubia oraz wydłuża je. Drugim produktem jest korektor w sztyfcie Artedco nr 3- zawiera on olejek z drzewa herbacianego. Muszę przyznać, że byłam do niego dość sceptycznie nastawiona, ale zaryzykowałam i jak dotąd nie żałuje. Dość dobrze tuszuje niedoskonałości, a przy tym nie tworzy sztucznego efektu i nie roluje się na skórze.
  

Ostatnio przeglądając na stronach nowości na temat nadchodzącego sezonu często rzucał mi się w oczy kolor bordowy. Od butów , przez spodnie, swetry do czapek. Ja zaczęłam dość ostrożnie : koszulką z h&m, kuleczkami z Reserved (na zdjęciu kolor przekłamany) oraz lakierem Essence o numerze 73 :)

9 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie myślę o jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz mnie kusi ale jakos nie przepadam za lorealem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaż na pazurkach jak wygląda lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już myślę o jesieni,wakacje i tak mi zleciały na pracy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tusz i nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten tusz, chyba najlepszy z wszystkich, które używalam, ale i chyba najdroższy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...