wtorek, 7 sierpnia 2012

Fennel : Kremowe ciastko z kokosem, czyli jogurt do ciała


Cześć! Jakiś czas temu na blogu dodałam wpis z informacją, że nawiązałam współpracę z firmą fennel, od której do testów otrzymałam dwa jogurty do ciała. Ja dziś wam przybliżę ten o zapachu kremowego ciastka z kokosem :)


 

 Od producenta :
Kojący, lekki i łatwo wchłaniający się, apetyczny  Jogurt do Ciała o zapachu Kremowego Ciastka z Kokosem.
Intensywnie nawilża i ujędrnia, przywraca skórze elastyczność i pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia. Delikatna formuła nadaje skórze jedwabistą gładkość i aromatyczny zapach.
Nie pozostawia tłustych śladów, szybko się wchłania, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Pojemność: 300 g


Po otwarciu pudełka ukazały się moim oczom dwa, przyjemne dla oka opakowania. Jednym z nich był ten jogurt, który pachnie obłędnie (drugi z resztą też). Jako, że uwielbiam słodkie zapachy balsamów (i jogurtów) do ciała, jestem bardzo zadowolona że akurat te do mnie trafiły. Zapach nie jest chemiczny, przyjemny i dość długo się utrzymuje na skórze. Ja najczęściej używam tego jogurtu rano po kąpieli - fajnie nawilża moje ciało, nie natłuszcza. Trzeba też chwilę odczekać aż się wchłonie (ja zawsze tak robię po użyciu tego typu produktów :)). 


 Uważam że to dobry produkt do korzystania na co dzień, a przede wszystkim warto się skusić dla tego zapachu :). Szkoda, że nie jest dostępny w sieciówkach, typu Rossmann, Natura czy Superpharm. Jeśli chcecie bliżej przyjrzeć się produktom marki Fennel to klikajcie tutaj .
P.S. Przepraszam was za trochę słabsze zdjęcia. Niestety gdy złapałam za aparat pogoda za oknem się zmieniła a ja nie mogłam dłużej czekać na lepsze warunki :(

:*

18 komentarzy:

  1. Właśnie czegoś takiego poszukuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie jedzeniowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach pewnie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie zapachy chociaż kokosa do jedzenia nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi mieć cudowny zapach!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka ma i ma piękny zapach ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym lodowym wieczkiem pomysł mieli rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach i obrazek na opakowaniu odrazu działają na wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi mieć piękny zapach - uwielbiam kokos :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i ciekawe wpisy :)

    polecam także blog mojej kolezanki na temat kosmetyków
    http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...