czwartek, 16 sierpnia 2012

Moje biedronkowe zdobycze

Cześć! Ostatnio Biedronka znowu daje nam powód do radości w postaci koszów z kosmetykami, przy których i Ja nie mogłam przejść obojętnie :) Zaopatrzyłam się w kilka produktów (chociaż miałam ochotę na więcej) i cieszę się z ich posiadania :)


Zaopatrzyłam się 2-fazowe płyny do demakijażu Bielendy, cudownie pachnący żel pod prysznic Nivea z serii Angel Star, dwie maseczki AA,delikatny róż do policzków Bell ...



... oraz pomadkę Bell i 3pak wacików, których już nie fotografowałam. Pomadka jest bardzo miękka, trzeba uważać aby jej nie uszkodzić, a raczej aby się nie złamała bądź nie `rozmaśliła` :)


pozdrawiam : *

16 komentarzy:

  1. Płyn do demakijażu z awokado jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. a w mojej biedronce nie było kompletnie nic z tej gazetki ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten 3pak wacików też sobie kupiłam i są fajne do demakijażu ale jak dla mnie kompletnie się nie nadają do zmywania lakieru do paznokci. Używam zielonego zmywacza z Rossmanna i jak przy innych wacikach wszystko zmywa i jest ok to te waciki zostawiają jakiś biały nalot na paznokciach i skórkach którego nawet pod woda nie mogę usunąć.. muszę wziąć po prostu inne waciki i to zmyć jeszcze raz. Jednym słowem masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie używałam je do demakijażu oczu, jeszcze nie próbowałam do zmywania lakieru, aż jestem ciekawa czy u mnie będzie to samo ;o

      Usuń
    2. To jak kiedyś zmyjesz nimi lakier to daj znać co i jak :))

      Usuń
  4. ja nie popadłam w ten szał zakupowy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna skuszona, fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten róż Bell i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za późno się zorientowałam jakie cuda przygotowała Biedronka, gazetka już była nieważna ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidzę tego żelu pod prysznic, ma okropny zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor różu,udane zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...