środa, 15 sierpnia 2012

Sierpniowy Glossybox

Cześć! Zapewne większość z was doskonale zna zawartość sierpniowego Glossyboxa, ale chciałabym i Ja pokazać wam swoje pudełko, ponieważ to moje pierwsze zamówienie i jestem podekscytowana! Przyszło do mnie kilka dni temu i już zdążyłam podczas kąpieli dwa produkty nieco wypróbować :)


 
Jak widzicie w tym Glossyboxie znalazło się 7 produktów. A są to :
* Charmine Rose kokosowy peeling do ciała (pachnie obłędnie!)
* Clarena krem do biustu z efektem Push Up
* Clinique krem pod oczy
* L'occitane żel pod prysznic z ekstraktem z werbeny oraz mydełko z kawałkami liści werbeny
*Schwarzkopf professional szampon BC Oil Miracle
* Kryolan dla Glossybox pomadka do ust


Na zdjęciu poniżej pomadka Kryolan w kolorze Glossy Pink 


Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona zawartością pudełka
i już myślę o kolejnym... :)

11 komentarzy:

  1. zawartość fajna, ale nie na tyle, żebym wróciła do subskrypcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać,jak jakość pomadki:) Wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO genialny! Troszkę szkoda,że nie zamawiałam , bo kocham kosmeyki loccitane, kryolan i clinique! Na prawdę świetne
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki, teraz to mnie zainspirowałaś do przyjrzenia się bliżej glossybox.

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh przyznam sie szczerze, że nei mam pojęcia o co chodzi z tym glossyboxem, ale zestaw fajny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mnie kusi to pudełeczko chyba zamówię ten pakiet 3 miesięczny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...