środa, 26 września 2012

Biedronkowe zakupy :)

A jednak! Miałam nie kupować kolorówki, szczególnie lakierów.. Ale dziś gdy weszłam do Biedronki - przepadłam. Mimo wszystko kupiłam tylko cztery produkty, chociaż miałam ochotę na więcej. Ciekawiły mnie też szampony i odżywki Revlon, jednak u mnie niestety się (jeszcze?) nie pojawiły.

 

Od lewej :
* Eveline lakier do paznokci nr. 496 (miłość od pierwszego wejrzenia!)
* Eveline lakier do paznokci nr. 604 
* Colgate MaxWhite One Active - moja ulubiona pasta, w świetnej cenie (6,99)
 

I na koniec postanowiłam skorzystać z okazji i kupić puder mineralny od Eveline. Mój puder z Manhattanu sięga dna, dlatego pozwoliłam sobie na zakup tego. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Jeśli nie, po raz drugi zakupię ten z Manhattanu.

pozdrawiam : *

19 komentarzy:

  1. puder posiadam w swojej kolekcji i jest fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedziałabyś coś więcej o tym pudrze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko go potestuję przez jakiś czas to na pewno :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jaki skład ma ten puder ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład : talk, titanium Dioxide, Magnesium stearate, Ethylhexyl Hydroxystearate, Mineral Oil, Theobroma Cacao seed mineral oil extract, Camelia Sinensis leef mineral oil extract, silk, ethylparaben, fragrance, mica, titanium dioxide, iron oxides.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. U mnie dobrze się sprawdza, na pewno nie wybiela znacząco zębów, Ja u siebie widziałam delikatną różnicę :)

      Usuń
    2. to kupię albo wersję w czerwonym opakowaniu;>

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :) Ja wersji czerwonej jeszcze nie miałam, ale pewnie za jakiś czas ją wypróbuję.

      Usuń
  5. Kusi mnie ten lakier różowy, oglądałam go już wczoraj:D U mnie szampony Revlon normalnie były.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory lakierów są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też skusiłam się na promocje z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronka dziś rządzi na blogach, ja jeszcze nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie odzywki revlon? mi wisdomo tylko o eveline 8 w 1 i diamentowej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nic nie kusi z tej gazetki z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  11. puder powinien Ci się spodobać, ja go używam już od roku i nie zamieniłabym go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...