wtorek, 18 września 2012

Coś na ząb, czyli Invierno w kuchni :)

Cześć! Dziś post odbiegający od tematów kosmetycznych, ale mam nadzieję, że równie interesujący. Zrobiłam sałatkę, którą bardzo lubię i chciałabym się z wami podzielić przepisem (który Ja sama również mam od znajomej). Jest ona łatwa w przygotowaniu, nie trzeba kulinarnych zdolności (jestem tego przykładem :)).


Składniki:
* puszka brzoskwiń
* puszka kukurydzy
* pierś z kurczaka
* szklanka ryżu (ja wybrałam brązowy)
* łyżka (stołowa) majonezu
* carry do kurczaka  (lub inne wybrane przyprawy)
* sól, pieprz 

Pokrojone w kostkę brzoskwinie oraz kukurydzę dajemy do dużej salaterki


 Gotujemy wodę na ryż, ja zawsze też lekko solę. Dodałam też odrobinę `Ziarenek smaku`


Kurczaka kroimy w kawałki (tak jak na zdj) doprawiamy carry i przyprawą do kurczaka i wrzucamy na rozgrzaną patelnię, podsmażamy 


 Gdy kurczak będzie gotowy, dodajemy go do pozostałych składników (to samo robimy z ryżem).


Na koniec dodajemy łyżkę majonezu, a także sól i pieprz (ja jeszcze sypnęłam carry) i mieszamy.
Po chwili nasza sałatka jest gotowa :)


Dla mnie ta sałatka jest bardzo sycąca i smaczna. Może się skusicie? :)

13 komentarzy:

  1. oo, bardzo lubie kurczaka z curry, ale nie przepadam za brzoskwiniami i ananasem w sałatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię brzoskwini i ananasa łączyć z kurczakiem :) ale sałatka wygląda apetycznie :)

      Usuń
  2. ale pyszności, akurat wszystko mam wiec może jutro zrobię na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nigdy nie brałam się za zrobienie domowej pasty jajecznej, aczkolwiek ją uwielbiam :P
    A co do sałatki to przy wolnej chwili muszę wypróbować przepis, ponieważ oprócz kukurydzy wszystko mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaka mi narobiłaś i chyba jutro ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepis prosty, a sałatka wygląda pysznie:)
    chyba się skuszę:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie i zrobię ale bez brzoskwini,nie przepadam za takim połączeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. curry to moja ulubiona przyprawa a ostatnio zastanawiałam się nad jakąś fajną sałatka ! i jest! dzieki za super przepis ja na 100 wypróbuję:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio mam jakiś wstręt do ananasa w sałatkach i pizzy a kiedyś uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię wgl ananasów, ale z brzoskwinią sprawa ma się już inaczej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...