piątek, 28 września 2012

Jesień w Uniejowie + nowa współpraca

Cześć! Mimo, że od kilku dni towarzyszy nam jesień i temperatury już nie są tak wysokie jak wcześniej warto jeszcze skorzystać z ostatnich dni września. Ja tak zrobiłam i wybrałam się do Uniejowa (woj. łódzkie) oraz przejazdem odwiedziłam Łęczycę. Z czego słynie Uniejów? Ze źródeł termalnych, w których można się wypluskać za wszystkie czasy :)

 Outfit jeszcze dość letni :)

 Jest też zdjęcie prosto z wody :)




Natomiast dziś rano zapukał do mnie listonosz z paczką z produktami do testowania od Forte-Sweden. Mam nadzieję, że testowanie wypadnie pomyślnie :)


Corine de Farme płyn micelarny demakijaż oczu z wyciągiem z piwonii


oraz 5 próbek On Line kremowego żelu pod prysznic

Udanego weekendu ! :)

19 komentarzy:

  1. letnio i ślicznie ;) ale bym śmigła na basen - muszę się do swojego Aquaparku wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz piękne, bujne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo gratulacje wspanialej wspolpracki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten płyn, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :>
    Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz :*
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!:)
    Gratuluję współpracy i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak bylam mala tez tam bylam :3 bylo wprost genialnie!!!
    mam nadzieje ze zajrzysz do mnie ;)
    u mnie na blogu trwaja 2 konkursy mam nadzieje ze zglosisz sie do ktoregos z nich ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś się super bawić;-) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś też pogoda była prześliczna i na taką wycieczkę można było się wybrać z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  10. o zazdroszcze współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw. Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...