czwartek, 20 września 2012

Moje naszyjniki i zawieszki :)

Cześć! Jak wiele kobiet na świecie Ja również lubię różne świecidełka, które są wspaniałymi dodatkami do każdej stylizacji. Kiedyś ograniczałam się tylko do kolorowych kolczyków i znikomej ilości pierścionków, a teraz coraz częściej uzupełniam swoją małą kolekcję o naszyjniki i zawieszki. Nie jest tego zbyt dużo, a ta ilość (powiedzmy ;p) w zupełności mi jak na razie wystarcza.


Lubię różne motywy, nie ograniczam się do jednego :)


Sowa - do kupienia tu


Pszczołę kupiłam w New Look


Ciemno-brązową kulkę na posrebrzanym łańcuszku
kupiłam 2 lata temu (niestety nie pamiętam gdzie)


Naszyjnik, czyli kamyczki w kolorze koralu i igiełki w kolorze złota
kupiłam w Bershce


Czarny Kot, który kiedyś wam pokazywałam, podajże jest z Croppa


 Pan Budzik - do kupienia tu


Dwa małe skrzydełka, które już niestety są pozdzierane kupiłam w Croppie


 Duża ważka pochodzi z Bershki


Mała zawieszka, w postaci Jelonka

A wy co lubicie nosić ? Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. kot jest świetny :) ja nie lubię tylko brudno złotych zawieszek/wisiorków..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam jakąś manię na punkcie sów dlatego sowa najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówka jest prześliczna :) ale mi najbardziej podoba się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszczółka i ważka są śliczne, jeszcze nie widziałam takich okazów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne,ja bardzo mało noszę takie wisiorki;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo masz tych naszyjników,ja mam kilka ale rzadko noszę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny kot - jest piękny. Mój mógłby być też zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka na Ciebie wyróżnienie w postaci babeczki:-)http://basia8212.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-czyli-babeczka-od.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naszyjniki;-) Noszę praktycznie codziennie;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi sie podobaja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam sówkę ale kolorową z h&m, w sumie nosiłam ją może ze 3 razy w zeszłym roku i leży. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pszczoła jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...