sobota, 22 września 2012

So Sweet Blog Award

Cześć! Wczoraj popołudniu w dobry nastrój wprawiła mnie Basia, która wyróżniła mnie w TAGu `So Sweet Blog Award`. Jest to dla mnie na tyle miłe, ponieważ Basia jako jedna z pierwszych dodała mój blog do obserwowanych i zamieściła swój komentarz pod moim pierwszym wpisem ;) Dlatego też kochana serdecznie dziękuję i zaraz ja coś naskrobię od siebie...



Zabawa polega na nominacji 5,10 lub 15 blogów,które chcemy szczególnie wyróżnić,lubimy je odwiedzać.

Moja babeczka wędruje do :

kosmetasia - lubię tu zaglądać ze względu na fajne recenzje wielu produktów, które Ja sama używam i często podzielam zdanie :)
Gray - piękne oczy i piękne makijaże, które mnie inspirują.
Kamyczek - fajny blog o kosmetykach, ale nie tylko :)
Mallene - bardzo dobry blog, lubię za świetne zdjęcia i ciekawe recenzje.
Makeupkama - bardzo sympatyczna osóbka, od początku prowadzenia bloga zrobiła milowy krok do przodu i oby tak dalej! :)

Oczywiście jest duuuużo więcej blogów, które regularnie obserwuję i obserwować będę cały czas. Dzięki nim wiem z każdym dniem coraz więcej :)

pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci, Kochana! :* Bardzo mi miło! :) też lubię tu zaglądać i cieszę się, że często podzielasz moje zdanie nt kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie, poprawiłaś mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. równa 200 obserwatorów Ci stuknęła:) gratulacje:)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że humor poprawiłam :)
      A dziękuję :)

      Usuń
  3. Fajna zabawa, można się miło poczuć:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...