poniedziałek, 24 września 2012

Zakupy - wrzesień

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać co kupiłam w ostatnich tygodniach. Zabrakło kolorówki, ponieważ jak na razie staram się nie kupować kolejnych lakierów, cieni itd. Nie wiem, jak długo wytrwam, pewnie w październiku wymięknę :) 


 Na początek produkty do włosów, czyli :
* Isana odżywka wygładzająca z babassu - kolejne opakowanie (a raczej dwa opakowania, ostatnie które dorwałam w swoim Rossmannie) dobrej i taniej odżywki, którą bardzo lubię i polecam 
* L'biotica Biovax intensywnie regenerujący szampon - nowość na mojej półce, bardzo chciałam wypróbować coś z tej serii i padło na szampon (przy promocji w Superpharm)
* Garnier Fructis suchy szampon - to jest pierwszy suchy szampon w moim posiadaniu. Mam nadzieję, że przyda się w awaryjnych sytuacjach.
* Head&shoulders szampon do włosów - drugi szampon, ten - do zadań specjalnych. Nie wiele osób go lubi, ja zawsze go mam pod ręką.



 * Avon Foot works krem zmiękczający skórę stóp - zakup dość przypadkowy, zobaczymy, czy się sprawdzi.
* Bielenda krem do depilacji Laser Expert - zawsze mam problem z podrażnioną skórą po goleniu, tym razem dam szansę Vanity.
* Vichy płyn micelarny 3 w 1 - wielki powrót po długiej przerwie. Mój Bourjous się kończy, a że ten był na promocji postanowiłam znowu go zakupić. Fajny produkt, nigdy mnie nie podrażnił.
* Oillan balsam intensywnie natłuszczający - dobry produkt do suchej i i wrażliwej skóry. Fajnie nawilża, dość szybko się wchłania, jest bezzapachowy.
* Perfecta cukrowy peeling do ciała marcepan i kryształki cukru - kolejne opakowanie. Lubię ten peeling, dość mocny ścierak. Ładnie pachnie, dość dobrze się rozprowadza i wygładza skórę. 


 Pozdrawiam : *

14 komentarzy:

  1. ciekawa jestem suchego szamponu Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Garnier ma swój suchy szampon. Ale najbardziej ciekawi mnie peeling cukrowy z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam suchego szamponu,ale faktycznie czasem by mi się przydał;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten Fructis mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te produkty z L'Biotica z tej nowej serii mnie bardzo ciekawią, chyba też się na coś skuszę:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę aż dwóch odżywek Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tej odżywki Isany nigdzie już nie mogłam dostać...

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego szamponu z biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy dostanę jeszcze tą odzywkę isana

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o tym żeby dorwać jeszcze odżywkę z Isany. Ale miałaś szczęście! :)
    Dopiero się dowiedziałam, że Garnier ma szampon suchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z biovax'a używałam odżywki i była świetna :)
    zapraszam na rozdanie! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze wypróbować kiedyś ten suchy szampon , słyszałam o takim ale z syoss :)
    Dodałam twój blog do obserwowania ,
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie zdążyłam zrobić zapasów Isany :( ciekawi mnie ten szampon L'biotica Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...