środa, 12 września 2012

Ziaja fizjoderm krem na dzień/na noc

Cześć! Dziś chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat kremu z Ziaji, który zakupiłam już jakiś czas temu. Stosowałam go na noc, z nadzieją o nawilżeniu i zregenerowaniu skóry.


Krem przeznaczony jest do skóry alergicznej, atopowej i odwodnionej.


Skład jest dość długi, jednak producent zapewnia, że produkt nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, silikonów oraz barwników.


 Na zdjęciu powyżej można przeczytać zapewnienia producenta, które powiedzmy na mnie zrobiły początkowe dobre wrażenie, dlatego też zdecydowałam się zakupić ten krem. Za 50ml białą tubkę zapłacimy ok 14-15zł (zależy od apteki). Jakiś czas czaiłam się na krem z lipidami i w końcu pokusiłam się na ten.


 Co kryje ta tubka? Dla mnie nie zbyt dużo dobrego. Mimo, że producent obiecuje nam, że krem jest `bez kompozycji zapachowych` dla mnie on śmierdzi. `Zapach` kojarzy mi się z modeliną bądź plasteliną, którą używałam wiele lat temu w przedszkolu do zabawy. Jednak tak szybko się nie uprzedziłam, pomyślałam `byle dobrze nawilżał`. W tej kwestii również się nie sprawdził. Mimo, że zostawia delikatną powłokę na skórze, to nie robi nic, czego bym oczekiwała. Nie nawilżał, nie goił podrażnień, po prostu krem neutralny. Na szczęście mnie nie uczulił.

 
Jestem rozczarowana tym produktem, gdyż pokładałam w nim jakiekolwiek nadzieje. Jeśli chodzi o mnie, to nie polecam tego kremu, a sama więcej po niego nie sięgnę (czyt. będę omijać szerokim łukiem).
Teraz planuję zakup Cethapilu, dużo dobrego na jego temat słyszałam :)

3 komentarze:

  1. szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go, ale dobrze wiedzieć to go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. sietnie ; *
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...