poniedziałek, 8 października 2012

Perfecta maseczka z migdałami i miodem

Cześć! Maseczki są nieodłącznym elementem pielęgnacji mojej skóry. Najczęściej kupuję te w saszetkach, które starczają mi na 2-3 użycia. Bardzo lubię tą formę i od kilku lat ją stosuję. Maseczki zmieniam co jakiś czas, chociaż do niektórych wracam. Jedną z moich ulubionych jest maseczka na twarz, szyję i dekolt Perfecta.

 Od producenta :
Odżywcza maseczka polecana do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza szarej i zmęczonej, bez ograniczenia wieku. Zawiera ekstrakt z miodu z dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny wygląd. Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B5 i B6 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają skórę pozostawiając ją aksamitnie gładką.


 Saszetka zawiera 10 ml produktu. Największą przyjemnością podczas stosowania tej maseczki jest piękny zapach migdałów, który jest naturalny i nie nachalny. Konsystencja jest kremowa - maseczkę zatem łatwo aplikować, nie spływa nam z twarzy.


Czy działa? Tak! Maseczka fajnie regeneruje naszą skórę oraz nawilża ją. Zauważyłam, że koloryt skóry również się delikatnie poprawił. Po jej stosowaniu nie zauważyłam żadnych nieprzyjemnych niespodzianek na mojej twarzy w postaci nowych wyprysków itp. Szczerze polecam ten produkt. Jest dostępny w Rossmannie, czasem kupuję ją też w Tesco.


pozdrawiam  :*

12 komentarzy:

  1. też najczęściej używam takich saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam i często używałam, ale zaobserwowałam zapychanie :/ Od tego czasu już nie kupuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. czeka w swojej kolejce :) muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i oczywiście polecam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wolę formę saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. regularnie uzywam maseczek perfecty i moim zdaniem sa genialne!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie akurat Perfecta sprawdziła się średnio, choć tej konkretnej maseczki nie miałam. Aczkolwiek również bardzo, bardzo lubię formę saszetek, można wypróbować całą masę produktów nie narażając się, że będziemy się męczyć z bublem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tej nie próbowałam, ale może przy najbliższej okazji wrzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki :) niestety ostatnio coraz mniej czasu na takie zabiegi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię maseczki (głównie kupować), jednak później problem na znalezienie chwili, by je zużyć :) Co do tej opisanej przez Ciebie w notce - nie próbowałam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych maseczek. Bardzo, bardzo ją lubię :) Pachnie i daje świetne efekty...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą maseczkę, jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...