środa, 24 października 2012

Eveline Colour Instant 496

  Cześć! Dzisiaj chciałabym pierwszy raz na swoim blogu zrecenzować lakier Eveline Colour Instant oraz pokazać wam go na moich paznokciach. Nie jestem specem od pielęgnacji skórek więc proszę o wyrozumiałość :)


Buteleczka zawiera w sobie 12ml produktu. Zapomniałam zrobić zdjęcia pędzelka, ale mogę wam powiedzieć że jest w sam raz - ani za duży, ani za mały, dobrze się nim maluje płytkę paznokcia. Jeśli chodzi o krycie - u mnie wystarczają dwie warstwy, aby ładnie wszystko się pokryło. Nie robi smug, nie zauważyłam też, aby robiły się bąbelki.


 Mój kolor to 496 - bardzo ładny nudziak, lekko różowy. Myślę, że sprawdzi się zawsze, jest uniwersalny i nienachalny. Nie zawiera żadnych drobinek. Dosyć szybko schnie. 


Jeśli chodzi o trwałość - ja zazwyczaj go noszę 3-4 dni i jest ok. Czasem czwartego dnia widzę lekkie starcie na końcówkach, ale i tak myślę, że jest ok.


Kupiłam go w Biedronce , coś ok 5-6 zł za buteleczkę. Myślę, że jak za taką cenę to bardzo fajny lakier, o dobrej jakości i trwałości. Zdecydowanie polecam :)


Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. uwielbiam Nudziaki- śliczny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę same plusy, ładnie wygląda długo się trzyma i to za rozsądną cenę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny kolorek ale z Wibo i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny lakier i kolorek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle się czaiłam przy tych lakierach, teraz żałuję, że żadnego nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny kolorek z Eveline i bardzo je lubię, maja dobrą trwałość :0

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, tego typu odcieni mam mnóstwo i lubię je najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście uwielbiam takie kolory! są uniwersalne i ponadczasowe, a poza tym pasują do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący kolorek! i za tak niską cenę-super!

    Będzie mi bardzo miło jak też do mnie zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor - lubię takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...