piątek, 12 października 2012

Jesienny makijaż

Cześć! Wieki nie było u mnie postu z makijażem. Czasem, gdy się zebrałam, psuła się pogoda, albo mój aparat odmawiał posłuszeństwa. Dziś słońca nie zabrakło, więc postanowiłam dla was coś zmalować. Jest to makijaż w odcieniach brązu, który bardzo często u mnie gości i który bardzo lubię. Klasyka, ale w moim ulubionym wydaniu :)


Wykorzystałam cienie z paletek Sleek : Au Naturel oraz Oh So Special. 
Rzęsy wytuszowałam mascarą L'oreal Volume Million Lashes Extra Black.


 Usta : pomadka Golden Rose 232 oraz konturówka Golden Rose 321.


Twarz :
podkład: Revlon ColorStay 150 Buff
Korektory: Artdeco 3 i Essence Stay All Day 10
Puder : Manhattan 1 Naturelle
Bronzer: Essence 01 bronzing Queen
Róż : Diadem 01




Mam nadzieję, że makijaż chociaż trochę się wam spodobał :) Lubicie brązy?

pozdrawiam i udanego weekendu :*

21 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kolory, szczegolnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny- kocham takie makijaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, świeżo, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor pomadki :*
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, subtelny, na co dzień jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne oczy!!!:)
    A makijaż ładny,bardzo lubię brązy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię gdy niebieskookie noszą brązowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam brązy i do Ciebie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobał:-) Uwielbiam brązy,a Ty ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż podkreślający urodę ;) super;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny;-) Uwielbiam brązy w makijażu;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam takie leciutkie delikatne makijaże- idealne na co dzień do pracy czy szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham brazy:) ogolnie od 2 lat mój prawie kazdy make up opiera sie na brazach.. mam paletke sleek jest boska <3. Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba- taki delikatny ;) i świetny kolor pomadki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny makijaż :) kocham brązy, sama używam prawie codziennie różnych brązów

    Nie wiem czy to przez ten makijaż czy co ale jesteś bardzo podobna do Kristen Stewart. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotykam się z takim porównaniem, to chyba przez makijaż jeśli już, ale dziękuję :)*

      Usuń
  16. Pewnie, że się spodobał! jaki on delikatny i subtelny-m takie nie wychodzą-zawsze ma być delikatnie, a wyjdzie mocniej.

    PS. świetny kolor włosów! też niegdyś takie miałam i mile wspominam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...