czwartek, 4 października 2012

Małe zakupy na początek miesiąca :)

Cześć! Moje przeziębienie uczepiło się mnie dość mocno i nie chce puścić. Mimo to dziś wybrałam się do apteki i Rossmanna, aby zakupić kilka rzeczy. Trochę się spóźniłam, bo zabrakło 2 produktów, na które miałam ochotę - niestety, pozostały po nich puste miejsca. 


* Babydream olejek pielęgnujący - z olejem ze słonecznika, migdałów i jojoby oraz z witaminą E
* Babydream szampon - z rumiankiem i pantenolem


* Isana krem do rąk kwiat pomarańczy - z masłem kakaowym, pantenolem i gliceryną
* Isana brzoskwiniowy żel do golenia - z aloesem, witaminą E, alantoiną oraz ekstraktem z migdałów
 

Na koniec dwie rzeczy z apteki. Oprócz syropu na kaszel kupiłam :
* KEJ naturalny olejek z drzewa herbacianego 
* Pharmaceris skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych


To by było na tyle :) Promocje w Rossmannie bardzo mnie kusiły, jednak nie potrzebowałam większej ilości produktów. Szkoda, że nie załapałam się na maskę do włosów z Alterry, no ale trudno.

pozdrawiam : *

27 komentarzy:

  1. Takze lubie Isanowe produkty : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio staram się omijać Rossmanna szerokim łukiem... za dużo ostatnio kupuję:) a tam ciągle jakieś promocje;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście zdążyłam zaopatrzyć się w tę maskę z Alterry, jednak ciągle nie mam czasu, żeby jej użyć - obiecałam sobie, że zmobilizuję się w czasie weekendu. Mnie promocje również baardzo kusiły, jednak większości rzeczy nie potrzebowałam (m.in kremu do rąk z Isany - pomarańcza, który jednak pod wpływem impulsu kupiłam). :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon pharmaceris-cudowna rzecz-uważaj na ilość-jest mega wydajny

    OdpowiedzUsuń
  5. mega fajne promocje teraz są w rossmanie, też zaopatrzyłam się w ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. promocje są teraz super :D obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki! ;)
    U mnie aktualnie trwają DWA KONKURSY
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpieszcza nas rosmman. Mi również się udało upolować kilka produktów, już upublicznionych w poprzednich wpisach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam ten olejek pielęgnujący, ale miniaturkę. Muszę jeszcze kiedyś kupić ten szampon z Babydream.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten żel do golenia :) nie próbowałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie większość rzeczy, które chciałam kupić już nie było i to aż w 3 Rossmanach wiec mówi się trudno :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ;-)
    Rossmann przeżywa renesans. Wszyscy go napadają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w Rossmanie przez tą promocję same puste półki, załapałam się tylko na szampon z Alterry:)

    Zaciekawił mnie szampon !:)Powiesz coś więcej o nim?

    P.S Obserwuje,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas postaram się napisać o nim coś więcej :)

      Usuń
  14. Osobiście poczyniłam zapas szamponów z BD bo dla mnie są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ISana, Isana- lubie ta firme ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Pharmaceris uwielbiam, mają doskonałe szampony!

    OdpowiedzUsuń
  17. babydream doskonałe!
    zapraszam http://onelifewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jeszcze nic nie kupiłam z tej gazetki Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też muszę przejść się do Rossmanna. :) Może nawet dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. widze udane zakupy :) mam ten szampon z pharmaceris ale mam wrazenie, ze przetluszczaja mi sie szybciej po nim wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubimy podobne produkty :) A ten szampon z Pharmaceris od dawna chodzi mi po głowie, ale na razie trochę mi szkoda kasy na niego... Jak go złapię w jakiejś promocji to na pewno będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...