poniedziałek, 22 października 2012

Małe zakupy w Golden Rose

Cześć! Wczoraj wybrałam się na jesienno-zimowe zakupy. W galerii handlowej nie mogłam przejść obojętnie obok stoiska Golden Rose :) Powstrzymałam się od kupienia kolejnego kolorowego lakieru, poprzestałam tylko na topie, dwóch pomadkach i różu.


* Top Coat Superior Gloss&Plump
* Pomadka do ust Perfect Shine Lipstick nr. 223
* Pomadka do ust Classics nr. 129
* Róż do policzków Soft&Silky 02 Terra Nut



Od lewej : 129 , 223.

pozdrawiam  :*

25 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa, jak prezentuje się ten róż na policzkach, mam nadzieję, że kiedyś pokażesz go w jakimś makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż wygląda bardzo ciekawie, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Uzupełnij proszę ankietę do spotkania warszawskich blo
    http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/2012/10/ankieta-dla-uczestniczek-warszawskiego.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roz z golden rose prezentuje sie przepieknie. Chetnie poczytalabym twoja opinie na jego temat- oczywiscie po przetestowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za golden rose. :)



    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupki:) tez uwielbiam golden rose;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się róż skończył, muszę wybrać się na jakieś zakupki...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale róż ma piękny odcień ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam golden rose, mimo że nic poza lakierami do paznokci nie próbowałam niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek ma szminka numer 129 - ciekawe jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię Golden Rose ale zazwyczaj kupuje lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, dobrze, że w pobliżu nie mam stoiska z GR, bo pewnie bym tam przepadła :D a ta pomadka 223 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jestem ciekawa jak się sprawdzi top coat:)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny ten roz. tez jestem ciekawa jak top sie sprawdzi,daj znac bo i ja musze jakis kupic a z golden rose jeszcze nie mam nic tak naprawde ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się odcień różu, a z top coatu Gel Look na pewno będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te rzeczy z GR. Sama mam ochotę na połowę ich kosmetyków :) niby wszystko tanie, ale jak człowiek się rzuci, to portfelowa katastrofa gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zainteresował mnie ten róż Róż do policzków Soft&Silky 02 Terra Nut, jak będe koło GR to napewno zapytam o niego:)


    pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny róż! pochwalisz się cena?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, nie pamiętam ile dokładnie kosztował. Wydaje mi się, że między 16 a 19 zł, ale nie jestem pewna :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...