środa, 10 października 2012

TAG: Ile warta jest moja twarz ? :)

Cześć! Co jakiś czas natykam się na ten TAG, który mnie w pewnym sensie zaintrygował i od razu byłam ciekawa, jaki wynik wyjdzie u mnie. Nie zawsze zestaw, który widzicie na zdjęciu poniżej jest taki sam, ale dość często. 


* Manhattan soft compact powder nr. 1 - jak widzicie, zużycie pudru jest całkiem spore. Bardzo go lubię, i zużyję do samego końca. Cena:  22 zł
* Essence bronzer nr 01 - ten bronzer ma ponad rok, jednak cały czas mam go przy sobie. Ma ładny odcień, dobrze konturuje się nim twarz. Cena: 14 zł
* Artdeco korektor w sztyfcie Perfeck Stick nr. 3 - dobrze ukrywa zaczerwienienia i niedoskonałości, przy czym ten efekt jest naturalny. Cena: 38 zł 
* Revlon Colorstay , 150 Buff - dobrze znany podkład, u mnie must have. Cena: 40 zł
* L'oreal Volume Million Lashes Extra Black - bardzo dobry tusz, jak dotąd najlepszy, jaki miałam. Cena: 45 zł
* Manhattan perfect creamy&care, nr. 59F - jedna z moich ulubionych pomadek na dzień. Cena: 13 zł
* Essence Stay All Day Concealer , nr. 10 - korektor, który stosuję głównie wokół oczu, delikatnie rozświetla i długo się utrzymuje. Cena: 11 zł
* Inglot paleta 3 cieni + róż - uwielbiam zarówno cienie, jak i róż. Idealne połączenie na dzień. Woęcej o niej w innym poście -> KLIK. Cena: 65zł
(Ceny podałam orientacyjne lub te, które są na wizażu)


Razem : 248 zł. 

pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. używam Revlonu od niedawna, ale już go polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest źle, ani przesadnie,
    też przygotowuję taki wpis, i sama jestem ciekawa ile mi wyjdzie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. revlon i u mnie się sprawdza :) myślę że dzięki konsystencji będzie świetny na jesień/zimę. Latem był odrobinkę za ciężki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam go również ubiegłej zimy i sprawdzał się dobrze ;)

      Usuń
  4. Revlon - najlepszy z najlepszych !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala, szalejesz ;)) ale masz drogą twarz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, chyba też muszę się podliczyć, bo jestem ciekawa swojego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam podkład z Revlonu :) U mnie sprawdza się naprawdę wspaniale i z chęcią do niego zawsze powracam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...