poniedziałek, 29 października 2012

TAG - Moje włosy w pigułce : )

Cześć! Dziś czas na TAG, który przywędrował do mnie od Justyny, której serdecznie dziękuję i przy okazji zapraszam na Jej bloga :)


Zasady TAG-u :
odpowiedzieć na 13 pytań,
otagować 5 osób (poinformować je o tym),
podziękować nominującemu na jego blogu.

1. Twój naturalny kolor włosów?  
(Mysi) blond.

2. Twój obecny kolor włosów?
Brązowy, z delikatnymi, jaśniejszymi refleksami

3. Aktualna długość Twoich włosów?
Do łopatek.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?  
Myślę, że tak do połowy pleców byłoby ok :)

5. Jak często podcinasz końcówki? 
Staram się co 2 miesiące (czasem co 3).

6. Twoje włosy są proste, kręcone, czy falowane? 
Moje włosy są falowane.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy? 
Mają wysoką porowatość.

8. Jakie są Twoje włosy (normalne, przetłuszczające się, suche, itp)? 
Moje włosy są przetłuszczające się, ale suche na końcach.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny? 
Obecnie myję włosy co drugi dzień (chociaż są okresy gdy myje je codziennie). Szampon, po jaki najczęściej sięgam to Pharmaceris, albo Head&Shoulders. Odżywkę stosuję po każdym umyciu włosów - najczęściej jest to Isana z babassu. Maski do włosów stosuję 1-2 w tygodniu - Alterra bądź Biovax. 

10. Czego nie lubią Twoje włosy? 
Moje włosy (i Ja) nie lubią deszczu i wiatru, wtedy się puszą, szaleją na wszystkie strony świata i nie najlepiej to wygląda ;p

11. Co lubią Twoje włosy? 
Zauważyłam, że bardzo lubią szampon Pharmaceris (który nie dawno pokazywałam na blogu) oraz maski do włosów :)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Ja zazwyczaj włosy noszę rozpuszczone i wyprostowane, ewentualnie czasem zostawiam delikatne fale i tak też siebie lubię.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, to co by powiedziały? 
`Przestań nas farbować!` (powoli chcę dojść do bardziej naturalnego swojego koloru włosów)

+14 (pytanie opcjonalne) Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
Od około roku.

A Ja TAGuję : 
Gray 
Ewę 

Pozdrawiam : *
 
 

10 komentarzy:

  1. tez bym chciala powrocic do swojego naturalnego koloru o ile bylby ladny. ale niestety.. jest to brzydki, nijaki ciemny blond. obecni farbuje na blond i wloski na pewno by z checia odpoczely od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też nie lubią deszczu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, zawsze podobają mi się odpowiedzi na punkt 13 ;) Dziękuję kochana za otagowanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też podczas deszczu żyją własnym życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja farbuj włosy szamponem koloryzującym i jakiś czas temu wpadłam na pomysł powrotu do naturalnego koloru, ale szybko mi przeszło, kiedy znalazłam swoje stare zdjęcie. w ciemniejszych wosach wyglądam o niebo lepiej. zreszta nie zauwazm jakiegos niszczenia sie włosów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na etapie niefaebowania juz kilka miesiecy i czekam az odrosna naturalne na calej dlugosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje także niecierpią deszczu i wiatru, najgorsze jest kiedy układam fryzurę przed wyjściem na jakieś ważne wyjście a po wyjściu zaraz wszystko świruje albo klapnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za otagowanie:)
    Punkt 10-skąd ja to znam,moje przekleństwo:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...