piątek, 26 października 2012

Współpraca z Safirą

Cześć! Nie dawno nawiązałam nową współpracą , z dobrze niektórym znaną Safirą. Firma prowadzi sprzedaż swoich produktów przez internet. Ja do testowania otrzymałam paczkę z 3 produktami, które mogłam wybrać z listy. 


* Żel do ciała z aloesem przeznaczony do codziennej pielęgnacji całego ciała, 300ml
* Peeling do ciała z papają , 225g
*  Płyn micelarny  z wyciągiem z żeń-szenia, dla każdego rodzaju skóry, 150ml

 peeling  do ciała
 płyn micelarny
żel do ciała z aloesem

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o marce Safira i oferowanych przez nich produktach, odsyłam was na ich stronę -> KLIK!
Kto z was zna tą firmę? Jakie wrażenia, lubicie te produkty? 

Pozdrawiam : *

14 komentarzy:

  1. zostałaś otagowana :)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, płyn jest świetny, zmywa wszystko, zaskoczy cię zapach dla mnie to rzodkiewka:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie kojarzę ;D jestem ciekawa tego peelingu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten żel z aloesem, ale nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję , czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że Ci się udało! : ) Próbuj i rozwijaj się, Im więcej tym lepiej! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. love your blog ! i follow !
    i wish u could also check out my blog

    My blog - Pocketful of Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle nie znam tej firmy.
    Może poznam, dzięki Tobie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki Mariza
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam firmy, ale gratuluję współpracy i czekam na recenzje produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...