czwartek, 18 października 2012

Zakupy :)

Cześć! Ten post miał pojawić się już w poniedziałek, jednak niestety modem odmówił posłuszeństwa i dopiero od wczoraj jest wszystko ok :) W ostatnim czasie kupiłam kilka rzeczy, udało mi się też upolować w końcu maskę do włosów Alterry i osławiony tonik z Lirene :)


W Rossmannie kupiłam:
* Isana suchy szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się
* Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych z granatem i aloesem 
* Lirene tonik nawilżająco-oczyszczający z wyciągiem z aloesu,
ekstraktem z ogórka i lipy


 Lidl :
* Suddenly Madame Glamour - stęskniłam się bardzo za tym zapachem, i przy okazji zakupów w Lidlu postanowiłam do nich wrócić. Mam jeszcze inne flakoniki, ale te również będę używać :)



Avon :
* lakier do paznokci nailwear pro+ plum seduction (piękny bakłażan!)
* Clearskin professional roll on redukujący ślady po trądziku z 2% kwasem salicylowym
* Kredka do brwi dark brown


 Natura : 
* Essence Sun club puder rozświetlający 01
* Essence stay all day 16h long-lasting długotrwały korektor 10 (kolejne opakowanie :))


I na koniec kolorowe mydełko, które dostałam w prezencie :)

Planuję w weekend dokupić jeszcze maskę do włosów Biovax oraz Effaclar Duo,
i chyba na razie stopuję :)

A wy co ostatnio upolowałyście?

13 komentarzy:

  1. najfajniejsze jest to kolorowe mydełko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten suchy szampon, ale nie wiem czy się do niego przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupki :) wąchałam właśnie dzisiaj ten zapach z lidla i nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten puder rozświetlający z Essence-pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tonik- jeden z ulubionych,a kredkę do brwi mam z Avonu taką sama,tylko w kolorze Blonde:-):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham suchy szampon z Isany, to mój ulubieniec:)

    Zapraszam do siebie http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Dla najaktywniejszych nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier z Avon, pisałam o nim recenzję nawet :)

    Kochana, zapraszam Cię do tagu
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/10/osoda-dnia-jesiennego-cz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłe odwiedziny u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałbym wypróbować ten Essence Sun club puder ale nie widziałam go u siebie w Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie mydełko :D Mycie nim to zapewne sama przyjemność! i mordka się cieszy na sam jego widok hihihi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...