piątek, 16 listopada 2012

Alterra Maska Nawilżająca Do Włosów Z Granatem I Aloesem

Cześć! Dziś trochę o moich włosach, a raczej produkcie, którego używam od jakiegoś czasu przede wszystkim w celu ich odżywienia . Jak dotąd moją ulubioną maską do włosów była Biovax. Skuszona jednak wieloma pozytywnymi recenzjami sięgnęłam po nawilżającą maskę Alterry.


Od producenta : 
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
z kontrolowanej biologicznej uprawy.

 

Skład:
Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**


* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne



Produkt zamknięty jest w wygodnej tubce o pojemności 150ml. Zapach mi się średnio podoba, nie jest jednak zbyt intensywny. Z aplikacją nie ma problemu. Produkt nie rozlewa się, dobrze nakłada się na włosy (z których nie spływa). Ja maskę trzymam na włosach ok. 20 minut przy użycia czepka. Po umyciu i wysuszeniu włosów widać widoczną poprawę kondycji włosów. Są bardziej lśniące, gładkie, końcówki wyglądają zdrowo i dobrze się rozczesują . Maseczka nie powoduje podrażnienia skóry mojej głowy. Jeśli chodzi o nawilżenie - jest ono średnie, raczej delikatne, ale to dobrze, bo w innym przypadku bałabym się obciążenia włosów. Myślę, że mogę ją polecić - cena ok.9 zł dodatkowo zachęca :)


pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Mam tą maskę i jest całkiem dobra, chociaż odżywka się lepiej sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę maskę, chociaż traktuję ją bardziej jak odżywkę, niż jako maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tej maski kiedyś i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tą maskę! żałuję, że mam tylko 1 opakowanie [które aktualnie używam], że nie kupiłam więcej... niestety w UK nie ma rossmana ani dostępu do jego produktów :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ta maskę i byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina, ta maska to najlepszy kosmetyk Alterry wg mnie! Cudo za marne pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba się na nią skuszę następnym razem, bo obecnie używam szamponu i odżywki z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...