poniedziałek, 19 listopada 2012

Dużo nowości po zlocie warszawskich blogerek :)

Cześć! W minioną sobotę odbył się IV zlot warszawskich blogerek w MiTO przy ul.Waryńskiego 28. Dla mnie było to pierwsze tego typu spotkanie, dlatego też udzielał mi się stres :) Jak na razie czekam na zdjęcia z wydarzenia, aparatu nie brałam (na spotkanie biegłam prosto ze szkoły). A dziś mogę wam pokazać, co dostałyśmy :)

  Każda z nas miała naklejkę, na której widniało imię i adres bloga :)

 Kwiat kobiecości - poruszający krótki wykład na temat walki z rakiem szyjki macicy.

 The Body Shop

 Sylveco

 Ziaja

 Clarena

 Oeparol

 Bandi

 AA

 Lumene

 Rimmel

 Iwostin

 L'occitane

 GOSH

 Delia Cosmetics

 Perfecta

 Vipera

 Delia Comsetics


Ziaja

 Prezent od Emilki dla każdej z nas :)

Astor

 I na koniec z Kasią zajrzałyśmy do Bath&Body Works na małe zakupy - wspaniałe organizatorki spotkania załatwiły rabat dla każdej z nas -25% :)

Więc czas teraz na znalezienie odpowiedniego miejsca dla tych wszystkich kosmetyków!
Dziękuję wszystkim i gorąco pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. niektóre firmy się postarały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;))) Mam nadzieję, że jesteś zadowolna zarówno z prezentów jak i samego spotkania :)) miłego używania ;))))

    Wyobraź sobie, że wzięłam aparat, ale zrobiłam AŻ 3 zdjęcia ;) Cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ - same wspaniałości wpadły w Twoje rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudowności :) zazdroszczę tych spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że uczestniczyłaś w zlocie i super nowości do testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dużo kosmetyków :) teraz czekamy na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesz się, że podobało Ci się spotkanie i że udało Ci się skorzystać ze zniżki w BBW :) Uwielbiam ten zapach - Paris Amour, ale nie on jedyny jest moim faworytem :) Ja w tym sklepie po prostu przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, jakbym mogła, wykupiłabym co najmniej połowę asortymentu :D

      Usuń
  8. O kurcze..a ja znalazłam w Iwostinie krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na spotkaniu było cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile smakołyków do testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. super spotkanie :) no i świetnie że udało się poznać tyle dziewczyn! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ zazdroszczę spotkania i tyle cudeniek, mam BB Gosh, ale niestety w zbyt ciemnym kolorze. L'Occitane uwielbiam, urocze opakowania i te zapachy, Clarena, Lumene same perełki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...