czwartek, 8 listopada 2012

Listopadowe nowości - różności :)

Cześć! W sumie mamy dopiero początek miesiąca, ale chciałabym wam pokazać, co przez ostatnie dni wpadło w moje ręce... :)


Avon : zamówiłam dwie rzeczy, które bardzo lubię i są ze mną już dłuższy czas, tylko w różnych wersjach, a tym razem :
* Naturals uniwersalny balsam z brzoskwinią - ładnie pachnie, lubię smarować nim usta 
* Naturals pachnąca mgiełka do ciała żurawina i cynamon - nowy zapach, bardzo przypadł mi do gustu na tą jesienną aurę 


A na zdjęciu wyżej wygrana od Rudej Mietły, której bardzo dziękuję. A więc : 
* Toni&Guy sól morska do stylizacji 
* próbka balsamu Gilchrist&Soames z witaminą E
* dwie saszetki matującego kremu nawilżającego Eucerin


Rossmann : wybrałam się po kilka rzeczy, zaczynając od maseczek :
*  Perfecta maseczka głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy
* Perfecta antybakteryjna maseczka z wyciągiem z gruszki i glinką termalną
* Perfecta maseczka wygładzająca z kwasami AHA i sokiem z aloesu


W końcu skusiłam się na nowy lakier, tym razem jest to :
* Wibo glamour nails nr. 2


Pokusiłam się również na dwie pomadki :
* Lovely `błyszczykowa` :) pomadka do ust 01
* Wibo Eliksir nawilżająca pomadka do ust 05


 Opakowania są przesłodkie :)


A na koniec dwie rzeczy z katalogu wysyłkowego, który do mnie trafił przypadkiem : 
* zestaw zapachowy z uroczymi woskowymi ciastkami :)


* nawilżacze `gwiazdy` 2 szt do powieszenia na kaloryfer :)


To by było na tyle,
buziaki : *

25 komentarzy:

  1. nie no ten kominek jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely ma taką pomadkę, wygląda super muszę je obadać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciała tą pomadkę lovely...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy można upiec coś na tej patelni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio się zastanawiałam nad ta pomadką z wibo, ale nie mogłam się zdecydować na jakiś konkretny odcień:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście podobały się dwa odcienie, ale w końcu jeden wzięłam Wibo a drugi wyszukałam w szafie Lovely :)

      Usuń
  6. bardzo ładne kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kominek, gwiazdy i szminki wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowe pomadki z wibo są bardzo fajne:)mam 06 i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy, zwłaszcza pomadki i kominek z ciastkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. biedny Ciastek :P
    Świetny ten kominek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, akurat ten lakier Wibo zupełnie nie przypadł mi do gustu. Skusiłam się wczoraj na złotko z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw zapachowy z ciasteczkiem jest uroczy! A mgiełkę Avonu niegdyś używałam...jeszcze za dawnych czasów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych maseczek z Perfecty jeszcze nie widziałam :D widać że dawno w Pl nie byłam ;( ale już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O a z jakiego katalogu wysyłkowego?:)
    Świetny jest ten kominek!
    Ja muszę się wybrać niedługo na dłużej do Rossmana bo już z miesiąc nie byłam, a zapasy Alterry się kończa:P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam nawet o istnieniu pomadek, które zakupiłaś. Strzel po wypróbowaniu jakąś recenzją! Ciekawa jestem czy nie wysuszają ust

    OdpowiedzUsuń
  16. maseczki z Perfecty uwielbiam, tego odcienia lakieru z Wibo jeszcze nie miałam, ale już mi się podoba, a po tą pomadkę z Wibo to muszę się wybrać, bo się przymierzałam do niej i w końcu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. POSIAD TA SÓL MORSKĄ DO WŁOSÓW I JEST ŚWIETNA:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...