czwartek, 22 listopada 2012

Małe zakupy w Rossmannie : -40% na kolorówkę!

Cześć! Jak pewnie większość z was już wie, od dziś w Rossmannie trwa promocja : -40% na kolorówkę! Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym z niej nie skorzystała i nie kupiła kilku rzeczy. Miałam oczywiście ochotę na duuużo więcej :)


* Wibo Express growth nr. 451 
* Manhattan nr. 96D
* Rimmel Lasting Finish by Kate nr. 103 
* Lovely Pump Up mascara 
* Taft lakier do włosów Cashmere Touch
* Manhattan Soft Compact Powder nr. 1 Naturelle

 Lakiery : Wibo i Manhattan

Pierwszą pomadkę z serii Kate dostałam w sobotę na spotkaniu blogerek - bardzo
przypadła mi do gustu, dlatego kupiłam też inny kolor, który widzicie na zdjęciu :)

buziaki :*

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się odcień tego lakieru z Manhattanu :)
    Ja zakupów nie planuję teraz w Rossmannie, po zlocie blogerek mam tego tyle że musiałam na kosmetyki wygospodarować dodatkową szafkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, po zlocie i Ja miałam problem na 'poupychanie' tego wszystkiego :)

      Usuń
    2. a ja się tak broniłam przed tą obniżką - właśnie ze względu na to co dostałyśmy - ale cóż z tym się nie dyskutuje ;)

      a pomadka mi też bardzo przypadła do gustu ale wystarczy jedna ;)

      Usuń
  2. Ciekawe zakupy :) Polowałam na ten lakier z Wibo, ale niestety nie udało mi się go już dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję zakup tej pomadki Kate ale w innym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dziś wszyscy wrzucają zdjęcia swoich Rossmannowych łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kosztowała ta mascara Lovely Pump Up?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też właśnie wróciłam z Rossmanna ale oczywiście nie zdążyłam wszystkiego pooglądać bo mi ktoś nad uchem marudził, że się nudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie ma całodobowych rossmanów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten lakier z Manhattanu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie wytrzymam! Jutro biegnę do Rossmana! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też kupiłam ten puder:) udane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też chce ten tusz a u mnie nie ma szafy Lovely ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam dziś w Rossmannie i kupiłam tusz Wibo extreme lashes. Chciałam też ten żółty z Lovely ale nie ma w "moim" Rossie szafy Lovely :( No nic, w niedzielę wybiorę się do innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile zapłaciłaś za pomadkę Kate .? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam już paragon, nie pamiętam :(
      Ale od ceny regularnej odejmij 40% :)

      Usuń
  14. Ja już zaliczyłam zakupy w Rossmannie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś ten puder, u mnie się sprawdził i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...