sobota, 24 listopada 2012

Miły dodatek do grudniowego Glamour

Cześć! Rzadko kiedy w kolorowych magazynach możemy liczyć na fajny dodatek. Najczęściej są to kalendarze, ale daleko nam np. do UK. Wczoraj podczas zakupów w Tesco postanowiłam sięgnąć po coś do poczytania na weekend. Na półce zauważyłam zafoliowany `Glamour`, na który też się zdecydowałam i wylądował w koszyku. Po otwarciu w domu okazało się że w środku, oprócz gazetek promocyjnych, znajdziemy kartę H&M, uprawniającą nas do skorzystania z 20zł rabatu przy zakupach o wartości minimum 50zł a także saszetkę z wiśniowym Carmexem. 


Karta ważna jest od 1 do 24 grudnia 2012 :)



buziaki :*

20 komentarzy:

  1. kupiłam wczoraj dwie sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa! Mam wypatrzonych parę rzeczy w H&m, trzeba kupić Glamour!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo jutro kupuję! :) dla H&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie w Polsce pojawił się jakiś sensowny dodatek do gazety :) Pędzę po Glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myśle,czy się skusić, nie wiem nawet, co jest ciekawego w H&M, chyba 100 lat tam nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę upolować gazetkę i dla siebie, uważam że kolorowa praca to trochę marnowanie kasy, lepiej w książkę jakąś zainwestować, aczkolwiek raz na jakiś czas przydaję się odmóżdżacz :) Kupon mnie bardzo kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. H&M i C&A to moje ulubione sieciówki z powodu bardzo przystępnych cen. :) Jak jeszcze dojdzie 20 zł rabatu, to już w ogóle warto się wybrać do H&M. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze kupić Glamour, rzadko bywam w H&M, ale może się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kupon :) Masz rację, daleko nam do zagranicznych dodatków do magazynów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O mam tam upatrzonych parę rzeczy:) uwielbiam carmex, ale ten wiśniowy jest jedynym zapachem którego wprost nie mogę znieść

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe dodatki,szkoda że u mnie nie H&M:/

    OdpowiedzUsuń
  12. O, fajny pomysł mieli z tą kartą. I miło że trzeba wydać 50zł, a nie 150zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie fajna oferta z tą kartą H&M! Też mam tego Glamoura;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio w jakiejś gazecie (nie pamiętam, w jakiej) była próbka kremu Ziaja, miły dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie chyba kupię bo mam upatrzoną bluzkę w H&M

    OdpowiedzUsuń
  16. o dzięki za info, muszę w takim razie kupić Glamour ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez juz sie w nie zaopatrzylam w dniu wydania, teraz czekam, az bede mogla wykorzystac rabat ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...