poniedziałek, 12 listopada 2012

Pierwszy raz w Poznaniu - fotorelacja :)

Cześć! Weekend przyniósł całkiem ładną pogodę, przede wszystkim bez deszczu i z dość przyjemną temperaturą (jak na tą porę roku). W niedzielę nadarzyła się okazja odwiedzenia Poznania, w którym jeszcze nigdy nie byłam! Lubię poznawać miasta, chodzić po starych rynkach i uliczkach, których jeszcze nie znam i nie wiem,co jest za zakrętem. Zrobiłam trochę zdjęć, z kilkoma się podzielę w wami:)

 Pogoda pozwoliła na założenie jesiennego płaszczyka :)

 Stary Rynek urzekł mnie pięknymi kamienicami...

 ... w których mieszczą się przede wszystkim kawiarnie i restauracje.

 Ratusz

 Na Starym Rynku można zakupić kubki z panoramą Poznania,
pocztówki, dzwoneczki czy też koziołki na pamiątkę :)

 To gdzie teraz?

 Centrum miasta w nowocześniejszym wydaniu :)



 Słynne poznańskie koziołki, w samo południe
zaprezentowały się wszystkim zebranym pod ratuszem  :)

 Centrum miasta (w drodze na Stary Rynek)

 Koziołki to tu, to tam... :)

 Ze względu na święto, można było zaopatrzyć się w rogale marcińskie
na jednym z wielu stoisk w centrum miasta (do domu też przywiozłam!)

 A tutaj miejsce, które zrobiło na mnie duże wrażenie.
Uwielbiam kawiarnie (i kawę) więc trzeba było znaleźć miejsce,
w którym można na chwilę usiąść i odpocząć.

 Takim miejscem okazało się Cacao Republika - ul. Zamkowa 7. Bardzo fajne, klimatyczne miejsce, ze wspaniałą nie tylko kawą, ale także gorącą czekoladą! Na górze możecie usiąść sobie na poduchach w oknie przy małym stoliku, co uważam za świetny pomysł. Polecam!
 

Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się kiedyś zajrzeć do Poznania, może na trochę dłużej niż tylko jeden dzień. Bardzo spodobał mi się klimat tego miasta. 

buziaki :*

22 komentarze:

  1. Rogale z pewnością były przepyszne :) Masz śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie przepadam za tymi rogalami:D a w tej kawiarence akurat byłam i piłam nietypową kawę z colą, nastrojowe miejsce:) a Poznań fajne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie być w Poznaniu, przypomniałas mi fotkami, że to świetne miasto, poza rynkiem i starówką, bardzo lubię Browar można tam cały dzień robić zakupy coś dla nas :)))), Pozdrawiam M :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w Poznaniu nie byłam, ale Twoje zdjęcia zachęcają żeby kiedyś się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, zazdroszczę figury ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale figura nie jest moją mocną stroną :))

      Usuń
  6. Boże wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Poznaniu..wszędzie indziej, ale nie tam:P

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to miasto!;) mimo że sama jestem ze śląska;p

    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  8. W Poznaniu to jeszcze nie byłam, może czas się wybrać?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Poznaniu byłam tylko raz, ale dobrze wspominam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, świetnie wykorzystałaś taką piękną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tam chyba na wycieczce szkolnej w podstawówce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie jest w Poznaniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie stonowane stylizacje, pełne elegancji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mieszkam niedaleko poznania ale w tylu miejscach tam nie bylam :))))
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...