sobota, 10 listopada 2012

TAG : Liebster Blog

Cześć! Zostałam oTAGowana przez 3 blogerki : Rudą Mietłę, Kasię oraz Gray w `Liebster Blog`, za co bardzo dziękuję :) 



Najpierw pytania od Rudej Mietły :
 
1. Twój ulubiony program telewizyjny? 
Hmm.. Ogólnie rzadko oglądam telewizję, ale jeśli już to lubię `Must be the music` - w tym programie trafiają się czasem prawdziwe perełki muzyczne!


2. Jaki gatunek muzyki jest Twoim ulubionym?
Muzyka towarzyszy mi od najmłodszych lat, i ciągle poszukiwałam (i poszukuję) czegoś nowego. Nie koncentruję się na jednym gatunku. Obecnie słucham i uwielbiam Coldplay, The Killers, Muse, Kings of Leon. Lubię też wracać do Depeche Mode czy U2 :)

3. Gdybyś mogła wybrać miejsce na świecie gdzie mogłabyś spędzić resztę swojego życia, to gdzie by to było?
Hiszpania, a uściślając - Katalonia. Marzę o niej od wielu lat i zawsze tam mnie ciągnęło.

4. Z czym kojarzą Ci się Święta Bożego Narodzenia?
Kojarzą mi się przede wszystkim ze spotkaniem z rodziną,
ciepłem, spokojem, wyciszeniem, pysznościami na stole i podsumowaniem mijającego roku.

5. Co sprawia Ci większą radość, bycie obdarowywaną czy obdarowywanie swoich bliskich?
Lubię być obdarowywaną, ale chyba większą radość sprawia mi obdarowywanie innych :)

6. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa kiedy jeszcze wierzyłaś, że Mikołaj czy Gwiazdor istnieje.
Kiedyś dostałam chodzącego Mikołaja na baterie, który strasznie warczał i .. wystraszyłam się go, płacząc na całego :) Dziś się z tego śmieję, ale kiedyś chyba przeszłam traumę :)

7. W którym miesiącu obchodzisz urodziny?
W czerwcu :)

8.  Pies czy kot?
Mam w domu psa, więc pies :)

9.  Co lubisz w sobie najbardziej? Chodzi mi i o wygląd i o osobowość.
Jeśli chodzi o wygląd - oczy, osobowość - wrażliwość (chociaż czasem jest upierdliwa :))

10. Co jest pierwszą rzeczą, na którą zwracasz uwagę przy poznawaniu osób?
Zwracam uwagę na ich nastawienie do życia, energię, jaką emanują  :)

11.  Twój ideał mężczyzny.
Ideałów (podobno) nie ma :) 


A teraz pytania od Kasi :


1. Trzy konkretne kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie makijażu twarzy?
Podkład Revlon ColorStay, Tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes (czarny!) i korektor Essence.

2. Jakie kosmetyczne marzenie udało Ci się ostatnio spełnić?
Marzenie kosmetyczne... hmm, w ostatnim czasie takiego sobie nie przypominam. Myślę, że w nadchodzące święta uda mi się takowe marzenie (jedno z wielu) spełnić :)

3. Najdroższy kosmetyk, którym umiliłaś sobie życie?
Perfumy DKNY.

4. Czy zdarzyło Ci się kiedyś kupić jakiś kosmetyk, tylko po to aby napisać o nim na blogu?
Raczej nie, kosmetyki zazwyczaj dopieram pod siebie. Czasem jest `boom` na jakiś produkt, i bywa że go kupuję, bo jest mi potrzebny, zebrał dobre recenzje itd :)

5. Czy zdarza Ci się gromadzić kosmetyki, kupować na zapas- bo były w promocji, ładnie pachniały, miały kuszące opakowania itd?
Tak, zdarza mi się, bywam więźniem promocji i wspaniałych zapachów czy tez opakowań :)

6. Czy ulegasz sile reklamy i robisz zakupy pod jej wpływem?
Rzadko, ale zdarza się.

7. Czym oprócz kosmetyków się interesujesz?
Muzyką, fotografią, turystyką.

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać nowe wpisy na blogach, słuchać muzyki, wymyślać nowe makijaże, spotykać się ze znajomymi i oczywiście jak fundusze pozwalają - robić zakupy :)

9. Co według Ciebie w życiu jest najważniejsze by osiągnąć pełnię szczęścia?
Dążenie do celu i wiara we własne siły i możliwości :) Ważne jest też, aby zawsze być sobą. Niby tak nie wiele, a jednak :)

10. Co sobie powtarzasz gdy masz złe dni, nic Ci się nie udaje?
Popijając kawę z mlekiem i chrupiąc ulubione ciastko myślę `Jutro też jest dzień, głowa do góry!`.

11. Czy masz już jakieś postanowienia noworoczne? 
Jeszcze nad tym nie myślałam. Rzadko robię takie założenia, bo znam swój słomiany zapał do niektórych rzeczy :) Może uda mi się wybrać na kurs angielskiego? Zobaczymy :)   

Pytania od Gray  :

1. Największe kosmetyczne i okoliczne pragnienie na dzień dzisiejszy?
Na dzień dzisiejszy marzą mi się nowe pędzle, ahh ahh! :)

2. Ulubiona muzyka/wykonawca/zespół?
Jeśli chodzi o zespoły to (tak jak pisałam wyżej) : Coldplay, The Killers, Muse,Kings of Leon, Florence and the Machine, Snow Patrol. Wykonawcy, to np. Adele, Brodka, Sia, Lana Del Rey.
3. Masz jakiegoś zwierzaka? 
Tak, mam psa (suczkę) - pekińczyka :)
4. Ulubiony alkohol/drink? 
Lubię Mojito :)

5. Co lubisz czytać (gatunek/autor/tytuł gazety etc.)?
 Ostatnio przeczytałam dwie książki Anny Ficner-Ogonowskiej, które pokazywałam wam kilka postów wcześniej :) Gazety, jakie czytam to Glamour, Joy, Cosmo.
6. Największe hobby?
Fotografowanie i muzyka. 
7. Ulubiony kolor na ustach (możesz podać konkretną nazwę i markę)?
Nie mam chyba ulubionego koloru. Jeśli mam jakieś wyróźnić to na pewno Golden Rose 232 i 223 oraz Manhattan 59F.
8. Ulubiony smak?
Smak zwycięstwa :)
9. Ile masz wzrostu?
167 cm.
10. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
Może oczy ? :>
11. A czego nie?
Nie lubię swojej oponki :p

 A teraz moje pytania  :  
 1. Jak długo prowadzisz swojego bloga?
2. Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga?
3. Czym się inspirujesz, tworząc swojego bloga?
4. Jakie są Twoje zainteresowania, poza prowadzeniem bloga?
5. Gdzie wybrałabyś się na wakacje?
6.  Jaki jest Twój styl ?
7. Czy podążasz za modą?
8. Jak wiele czasu poświęcasz na poranny makijaż?
9. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
10. Twoje ulubione miejsce, gdzie lubisz odpoczywać.
11. Jaki jest Twój ulubiony smakołyk? :)

Zauważyłam, że wiele z was odpowiedziało już na ten TAG, więc zapraszam do zabawy wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania :)

buziaki :*


7 komentarzy:

  1. Tak samo reaguję, gdy mam zły dzień :) Powtarzam sobie "Jutro będzie lepiej" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedzi na moje pytani, z tym słomianym zapałem to ja też się znam.. niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Katalonia jest mega! Nie mogę się doczekać powrotu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie, dorzucę Ci ;D http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/11/tagowo-troche-tego-i-tamtego-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje niespełnione jeszcze marzenie - DKNY... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też najwięcej wydałam na perfumy DKNY, dokładniej na Be Delicious, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...