czwartek, 29 listopada 2012

Technic Electric beauty Metalix trochę bliżej :)

Cześć! Kilka z was prosiło mnie o swatche kolorów z paletki technic Metalix, którą kupiłam kilka dni temu. Próbowałam na przedramieniu, jednak kolory na zdjęciu były bardzo przekłamane i nie wyglądało to najlepiej. Na palcach udało mi się uzyskać trochę lepszy efekt, i taki wam dziś też pokażę. 

 

Tak jak widzicie paletka do złudzenia przypomina Sleek'a - mi osobiście opakowanie się podoba,
jest klasyczne i nie duże, w środku lusterko.


Dla zainteresowanych na zdjęciu wyżej skład :)


Paletka zawiera 12 cieni z drobinkami, żaden z nich nie jest cieniem matowym. 


Jeśli chodzi o swatche, to tyle, ile mogłam wykrzesać z dzisiejszego 'światła' i mojego aparatu. 


Cienie są dobrze napigmentowane. Na razie wykorzystałam je 2 razy w makijażu i moje wrażenia są dobre, ale jeszcze za wcześnie by wystawiać opinię tej paletce, wszystko w swoim czasie :)


buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Swatche wyglądają super! cienie sa trochę podobne do Urbana, którego bardzo lubię. Koniecznie daj znać jak z trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Dam na pewno znać , sama jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą :)

      Usuń
  2. ten złoty wygląda świetnie! Mógłby mi ktoś sprawić prezent na Mikołaja w postaci tej paletki:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ładne kolory w tej paletce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolorki! a jak z trwałością tych cieni? dobrze się łączą z innymi?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory!!!!!!!!!!! Super że zrobiłaś swatch :* Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak pomyślałam,że to Sleek. Fajna paletka,lubię taką gamę kolorów.
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki:) z niecierpliwością czekam na recenzję:) lub porównanie ją ze Slekiem:) fajnie tu u Ciebie:) a w wolnej chwili zapraszam do mnie z pewnością znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam paletke z technica tylko te kolorki http://allegro.pl/technic-electric-beauty-paleta-12-cieni-cienie-i2851586924.html Moze nie sa tak bardzo napigmentowane jak te ze sleek ale maja bardzo podobna formule i z pewnoscia mozna je do siebie prownywac... bardzo lubie ta paletke ma piekne kolorki opalizujące i takie aksamitne...swietnie sie rozprowadzaja i dlugo utrzmuja... i do tego super cena...szkoda tylko ze tak malo jest tych paletek...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...