poniedziałek, 26 listopada 2012

Zakupy na urodomania.com

Cześć! Ostatnio sporo nowej kolorówki wpadło w moje ręce, a dziś dodatkowo zapukał do moich drzwi listonosz z paczką od urodomania.com z trzema produktami w środku. To były moje pierwsze zakupy z tej strony i jestem zadowolona, wszystko jest w porządku :)


* Technic High lights rozświetlacz do twarzy
*  W7 Double Act rozświetlający puder brązujący
* Technic Electric Beauty paleta 12 cieni metalix


W7 Double act wpadł mi w oko dzięki uroczemu opakowaniu i fajnym kolorom.
Pędzelka używać raczej nie będę, ponieważ najlepiej pracuje mi się z Inglotem 3P :)


Od jakiegoś czasu miałam ochotę wypróbować ten płynny rozświetłacz do twarzy,
jestem bardzo ciekawa, jaki efekt nim uzyskam :)
 

Ta paletka to główny sprawca wydania ZŁ na urodomania.com - spodobała mi się od razu,
i postanowiłam, że warto ją zakupić, kolorki są fajne, na pewno będę z niej korzystać.
Do złudzenia przypomina paletki Sleek'a :)


Na koniec świeca, którą dziś zakupiłam w Biedronce - uwielbiam świece jesienną i zimową porą! Szczególnie te, które wydzielają przyjemny zapach. La Rissa gościła u mnie już kilka razy, dlatego postanowiłam wypróbować kolejną - o zapachu białych kwiatów. Zaraz odpalam! :)

buziaki :*

24 komentarze:

  1. Ciekawy ten Double Act :) świeczuszek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się zastanawiałam czy wziąć tę o zapachu białych kwiatów, czy cytrusową :) Zwyciężyła cytrusowa, ale nie wiem czy przy następnej wizycie w Biedronce nie kupię też tej drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jestem ciekawa tego High Lights - też rozważam jego zakup, a widzę, że na urodomanii jest tańszy niż na kosmetykomanii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jestem ciekawa Twojej opinii. Ja go lubię i recenzja na bazarku.

      Usuń
  4. Kosmetyki wyglądają super! Zwłaszcza cienie, może zrobisz jakiś swatch kiedyś? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo ją wam przybliżyć :)

      Usuń
  5. Czekam na recenzję rozświetlacza, bo mnie cholernie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka mnie kusi i to baaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ochotę na ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten bronzer-róż z w7 :) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka ma całkiem przyjemną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na tą paletkę i ja się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej palecie są nawet ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa paletka, mi bardzo podoba się ta wersja z fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolory są w tej paletce;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jak się ten rozświetlacz spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście ta paletka taka sleekowa:D też się kiedyś zastanawiałam nad tym Double Act, zobaczymy jak się sprawdzi u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten puder W7, bo ja mam zamiar kupić tylko sam brązujący.
    A paletka cieni fajnie się prezentuje, ładne kolory. Zrób swatche i pokaż chociaż na ręce jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pokaż ten rozświetlacz na twarzy koniecznie bo ja planuję niedługo kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawi mnie ten puder rozświetlający
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cienie wyglądają ciekawie,czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie ten rozświetlacz jest bublem.
    Zyje własnym życie, nie wtapia się w podkład.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...